TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Er noen interessert i min 92 MR2 GTi ?

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

 #11881  av jan-erik
 
Fin konebil den dagen man får unger og slikt å trenger litt plass. Blir ikke aktuelt å kvitte seg med MR2-en av den grunn vettu. Og når man skal ut på langturer med familien så kjører man ikke trist Caravelle eller Hiace, men derimot en lekker doning folk vil glane langt etter. Men så var det det med disse pengene da, selv uten Veilside kitet blir jo en slik bil sinnsvakt dyr i Norge med de avgiftene vi har. Kommer vel sikkert på 700-800K en sånn slik den er avbildet.

 #11882  av erling
 
481700,- for Turbo(kremt)dieselen.. :D En brukt 7-seter hertil 309.000,- Tenk hvor mange barn man kan ha da! Bilde Klistre på 100K i styling så er man der. :D +elektronisk dump-ventil seff. 8)

 #11889  av chris
 
erling skrev:481700,- for Turbo(kremt)dieselen.. :D En brukt 7-seter hertil 309.000,- Tenk hvor mange barn man kan ha da! Bilde Klistre på 100K i styling så er man der. :D +elektronisk dump-ventil seff. 8)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Tok 5 minutter å bli kvitt latterkrampen :lol: :lol: :lol:

 #11898  av erling
 
:D:D:D

Men det står en kul Celica GT4 til salgs rett utenfor Haugesund. Mørk kamelonlakk, masse HKS-snop: eksos, kammer, ståltoppakning, boostkontroller +++. Senket, Koni, Carlos-fanger, 17" Fondmetal (tror jeg). 175 000 penger.. Hadde det vært noe? :wink:

 #11910  av chris
 
erling skrev::D:D:D

Men det står en kul Celica GT4 til salgs rett utenfor Haugesund. Mørk kamelonlakk, masse HKS-snop: eksos, kammer, ståltoppakning, boostkontroller +++. Senket, Koni, Carlos-fanger, 17" Fondmetal (tror jeg). 175 000 penger.. Hadde det vært noe? :wink:
hehe, hørtes fett nok ut det :) Har tenkt mye nå siste dagene. Har kommet frem til at.. jeg må enten bytte bil nå, før den velter over 200.000 km, eller velge å beholde bilen, kanskje til den er nedbetalt, og da kanskje til og med ha den som bil nummer 2. Jeg tror jeg velger å beholde jeg.. jeg vet ikke om jeg klarer å kvitte meg med den. Og.. skal jeg beholde den, skal ting gjøres. Stæsje den opp litt og sånn ;) Liker bilen og fargen og t-taket og alt så godt, at jeg ser det på som en liten umulighet å selge den. Og nå har jeg jo installert rimelig dugandes anlegg i den også. Og for ikke å snakke om blikkfanget bilen (og fargen) gir ;) Så.. jeg tror jeg må beholde den jeg :D

 #11925  av bose
 
Uansett, så har ikke en Toyota no problemer med å runde 200k km. Bare den blir vedlikeholdt så går de LANGT.

 #11931  av Erlend
 
He he he, bra Erling! :lol:

Når ungene blir tenåringer må du selge (den evt.) Celicaen igjen, for det er jo ikke plass til noe annet enn dverger uten bein bak der :)

 #11961  av chris
 
bose skrev:Uansett, så har ikke en Toyota no problemer med å runde 200k km. Bare den blir vedlikeholdt så går de LANGT.
joda, er langt i fra noe problem å gå flere ganger så langt. Er jo Toyota vi snakker om her ;) Men prisen faller, når den runder 200.. sånn er det bare.

 #11962  av chris
 
Erlend skrev:He he he, bra Erling! :lol:

Når ungene blir tenåringer må du selge (den evt.) Celicaen igjen, for det er jo ikke plass til noe annet enn dverger uten bein bak der :)
Hehe, så veldig sant :D Men det er jo LITT plass der bak da. Og motoren på feil sted :P

Btw.. en jeg kjenner i Trondheim som har mk6 (den med runde lykter) celica, cab. De er rå spør du meg !!

 #11966  av ST205
 
Per Christian i Tr.heim skal selge en 2,0(2,2?) cab celica!

Er bedre plass bak i 94-99 celica enn i 90-93? Trust me! Jeg hadde en
ST185 før jeg kjøpte min ST205.

Kjørte ST205 ned mot 9.2 på 1/8 mile. Bra eller dårlig?
Første løpet mitt ever..... :lol:

 #11969  av chris
 
ST205 skrev:Per Christian i Tr.heim skal selge en 2,0(2,2?) cab celica!

Er bedre plass bak i 94-99 celica enn i 90-93? Trust me! Jeg hadde en
ST185 før jeg kjøpte min ST205.

Kjørte ST205 ned mot 9.2 på 1/8 mile. Bra eller dårlig?
Første løpet mitt ever..... :lol:
Ja, men det er vel ikke mk6, er det vel? Er ikke så mange av de. Men han jeg kjenner kjøpte den for en uke siden, ca.
Men.. tror jeg har bestemt meg for å beholde nå, og heller stæsje opp litt ;)

Er det ikke under 10 sek på 1/4 mile som er tingen da? :twisted:
Nei, synes det høres brukendes ut jeg da. Hadde ikke klart å henge på jeg nei :)

 #12032  av Erlend
 
Targa tror jeg hadde sett utrolig bra ut på mk6 :) Tenk dere en fet, lav Celica GT-Four med targa... litt Supra, ikke sant? :D

 #12039  av ST205
 
Hadde nok vært kult det.

Greier meg fint med takluke og A/C. 8)

Det er en mk6-cabriolet han selger...
http://www.thaulow.net/95Celica%20GT%20cab.htm

Ser fin ut den! Dog litt stiv pris.

 #12049  av chris
 
ST205 skrev:Hadde nok vært kult det.

Greier meg fint med takluke og A/C. 8)

Det er en mk6-cabriolet han selger...
http://www.thaulow.net/95Celica%20GT%20cab.htm

Ser fin ut den! Dog litt stiv pris.
"Bilen står i Sveits" ja.. hehe. Stiv pris? ikke for mk6 cab nei. Går for rundt 250-270 store de der.
For øvrig, targatak ruler :twisted: A/C er for feiginger, og takluke er pinglete :twisted: :mrgreen: