TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bytting av clutch

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #120416  av B_Quist

Noen her som hvet om noen som kan bytte en clutch billigst mulig i oslo området?

Dette er en celica gti 90 mod. Jeg regner med dette blir veldig dyrt på toyota... :roll:

#120494  av 2fastgt4

spurte om dette for 2 år siden.
da skulle toyota ha 7900 alt inkludert.
brems og clutch spesialisten i smalvollveien skulle ha 6900. :D

#120520  av ErikG

var det ikke du som hadde blitt "frastjålet" bilen? Ble ikke clutchen utslitt da??

#120523  av teknikeren

ErikG skrev:var det ikke du som hadde blitt "frastjålet" bilen? Ble ikke clutchen utslitt da??
Tror du kan lempe regninge på han som ikke betalte deg for bilen men som kjørte rundt med den, hvis det da ghelder den bilen da

#120530  av B_Quist

teknikeren skrev:
ErikG skrev:var det ikke du som hadde blitt "frastjålet" bilen? Ble ikke clutchen utslitt da??
Tror du kan lempe regninge på han som ikke betalte deg for bilen men som kjørte rundt med den, hvis det da ghelder den bilen da
Jo det skal jeg gjøre, men det kommer til å ta litt tid, og jeg må jo ha clutch, særlig pga at jeg har tengt å selge bilen..

#120550  av Alec

Rune Lindberg på Lambertseter byttet clutch på min celica for 6500,- Husker ikke adressen sånn i farta men det kan man finne ut av.... :wink:
Sist redigert av Alec den 25 jul 2005 11:16, redigert 1 gang totalt.

#120641  av B_Quist

Alec skrev:Rune Lindeberg på Lambertseter byttet clutch på min celica for 6500,- Husker ikke adressen sånn i farta men det kan man finne ut av.... :wink:
Ja det hadde jo vært greit da :)
Men var det med deler da'?

#120721  av Alec

Ja det hadde jo vært greit da
Men var det med deler da'?
JA! Det var med alt... Eneste jeg måtte sørge for var tauing av bilen til verkstedet, for clutchen min hadde ryki tvert..... Har du funnet ut av adressen/tlf til verkstedet a?? Hvis ikke kan jeg fort finne ut av det for deg.... :wink:

#120722  av Alec

her har du det:

Larsen & Lindberg Bil- og Bremseservice A/S

Cecilie Thoresens v 7, 1153 Oslo 22 28 40 00

*puss*

#120979  av B_Quist

Får vel høre med han da. Takk for tipset :)

#121013  av GT4 CS

Ellers får du ringe meg ;)

#121031  av B_Quist

GT4 CS skrev:Ellers får du ringe meg ;)
Sier du det...vil du bytte den for meg??? :D
Jobber du på et verksted eller?

#121255  av GT4 CS

Hehe, svart på pm. Jobber ikke på verksted. Men er privat ansatt av meg selv på reodor felgen verksted ;)
Drømmen er og få jobb som bilmekanikker. Men alle autoriserte verksteder er ikke så glad i og ansette noen uten utdannelse. Som de sier, du kan sikkert skru som du sier, men det kan vi ikka sjanse på, desute må vi prioritere lærlinger forran folk som ønsker ta fagbrev i bedrift. Råttent system synes jeg :(
Men en dag slutter jeg i min nåværende jobb som tyttebærsnut/villmansjåfør i kassebil og skrur på heltid.