Som sikkert noen så på rudskogen, så hadde bilen min fått ny styling og farge.. har klart å holdt det litt hemmelig her på forumet 
Den nye fangeren er det kun meg selv i hele verden som har, ettersom den nå er satt sammen med en del av den gamle stylinga
(hadde ikke orginal fangeren, så det ble en god del sparkling/tilpassing for å få de 2 til å passe sammen)
Brukte ca 2 dager på demontering av bil + pussing/sparkling av fanger.
Når jeg skulle lakkere bilen måtte det bli en form for rød farge, siden motor rommet ikke skulle lakkeres. Det ble da til at jeg fant en "blandings rase"
Lambo fake camelon.. 3 lags lakk: Rød, rosa og lilla marmor.
Får man sol lyset rett imot blir fargen blå/lilla
Når bilen var ferdig, syntes jeg den ble litt mere rosa enn det jeg håpet på, men det gjør ikke så mye
er godt fornøyd
Det eneste jeg mangler nå er 2 nye stoler, så hvis noen har noen røde eller svarte bøtte stoler med justerbar rygg, så er det bare å si ifra
Legger ved noen bilder.. noen er tatt med mobil, så kvaliteten er sånn "så dær"

Den nye fangeren er det kun meg selv i hele verden som har, ettersom den nå er satt sammen med en del av den gamle stylinga

Brukte ca 2 dager på demontering av bil + pussing/sparkling av fanger.
Når jeg skulle lakkere bilen måtte det bli en form for rød farge, siden motor rommet ikke skulle lakkeres. Det ble da til at jeg fant en "blandings rase"

Får man sol lyset rett imot blir fargen blå/lilla

Når bilen var ferdig, syntes jeg den ble litt mere rosa enn det jeg håpet på, men det gjør ikke så mye

Det eneste jeg mangler nå er 2 nye stoler, så hvis noen har noen røde eller svarte bøtte stoler med justerbar rygg, så er det bare å si ifra

Legger ved noen bilder.. noen er tatt med mobil, så kvaliteten er sånn "så dær"

Vedlegg
-01mod Toyota MR2 W3 1.8
x01mod Toyota Corolla G6 1.6
x00mod Toyota Avensis 1.6
x94mod Toyota Celica 1.8
x88mod Toyota Supra 3.0 Turbo
x82mod Toyota Carina 1.6 DX
x96mod Toyota Carina E 1.8L
x87mod Toyota Celica 2.0L GTI
x86mod Toyota Carina II 1.6L
x01mod Toyota Corolla G6 1.6