Ville bare si att dette treffet var serdeles gådt vellykket
beste treff ever
veldig fint turbovær.litt kaldt overskyet fare for regn men det kom ingenting.
all ros til arangøren.
for dem som ikke dro pga regnværet i alle andre byer og steder,dere synes jeg synt på dere gikk glipp av en dag med mange fine biler og mye heftig kjøring.
kan nevne att det nye oppsettet på bilen fungerte som faen.
Veldig lite understyring nå,lett å kontrolere rumpa i lange sladder.
satte opp bilen slik at rompa er litt nøytal(litt spissing+1,5grader negativ camber).
noe som gjør bilen rask i svinger.retter jeg opp spissinga eller tar litt toe out så kan jeg sikkert få sladd uten å provosere.Og kanskje drifte litt også.
klarte å drifte nå også men pga den nøytrale hjulstillinga så må jeg provosere får å få ut rompa og den retter seg opp forholdsvis fort.
bilen følger svingene dritbra og begynner den å understyre så slipper jeg gassen og gir så gass igjen så overstyrer den.
er veldig underholdene å kjøre med whiteline understell.

beste treff ever

veldig fint turbovær.litt kaldt overskyet fare for regn men det kom ingenting.

all ros til arangøren.
for dem som ikke dro pga regnværet i alle andre byer og steder,dere synes jeg synt på dere gikk glipp av en dag med mange fine biler og mye heftig kjøring.
kan nevne att det nye oppsettet på bilen fungerte som faen.
Veldig lite understyring nå,lett å kontrolere rumpa i lange sladder.
satte opp bilen slik at rompa er litt nøytal(litt spissing+1,5grader negativ camber).
noe som gjør bilen rask i svinger.retter jeg opp spissinga eller tar litt toe out så kan jeg sikkert få sladd uten å provosere.Og kanskje drifte litt også.

klarte å drifte nå også men pga den nøytrale hjulstillinga så må jeg provosere får å få ut rompa og den retter seg opp forholdsvis fort.
bilen følger svingene dritbra og begynner den å understyre så slipper jeg gassen og gir så gass igjen så overstyrer den.
er veldig underholdene å kjøre med whiteline understell.

gt4