TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#120892  av celicat23

teknikeren skrev:
celicat23 skrev:Handlet 15mm spacere (H&R) til celica'n. Har jeg målt sånn veldig nøyaktig i hjulbuene først? Neeeeeida. Mye mer spennende sånn :)

Aaaaah. Underholdning i hverdagen. Bestilt karbon speil og. Opptil flere gram vekt spart! Kommer til å kjenne det når jeg drar på neste gang.

Og sitter å vurderer om en glassfiber støtfanger er verdt 1000 dollar. Skumle er at jeg tror nesten han er det....G-g-g-g-g-galskap.
Gale gale mannen :D hva med carbon dørpaneler? *fyre opp litt* :D
Bilen din blir bare fetere å fetere, noe anet en den sastans eclipsen med carbon panser å vulgær styling om går in nærområdet... *grøss*
Hahaha. Litt artig at du nevner akkurat det, for i løpet av august så er det noen som skal begynne å selge hele dørpaneler i karbon til celica'n :-D For de som er glade i karbon så er celica mk7'n ett greit valg. Følgende ting får du kjøpt i karbon: minst 7 forskjellige stiler av panser, forskjermer, helt bodykit, bagasje luke, vinger, hattehylle, alle deksler i motorrommet, panser scoop, ett lite deksel til døra, lykte lister. Så er det planlagt hele dørsider og hele taket innvendig (!)

Og etter du har kjøpt alt det, så kan du handle noen eksos potter kledd i karbon, og - hvorfor ikke? - noen 19" felger kledd i karbon ->

http://www.carbonmadness.com/

Og så lener du deg tilbake, ser på bilen, og innser at du har dratt det for langt.

#120897  av sw20

Og så lener du deg tilbake, ser på bilen, og innser at du har dratt det for langt

:oops: :D hehehe

#120901  av teknikeren

celicat23 skrev:Og så lener du deg tilbake, ser på bilen, og innser at du har dratt det for langt.
:D denne lo jeg godt av :)

#120994  av ina

Jeg har et par med nye bremsetromler hjemme til nissan micra... så hvis det er noen av en eller annen merkelig grunn som trenger de så selges de billig! har også en søple sekk med deler til micra, hvor mye eller hva det er som er brukanes veit jeg ikke...

#121053  av FireFox

celicat23 skrev:
teknikeren skrev:
celicat23 skrev:Handlet 15mm spacere (H&R) til celica'n. Har jeg målt sånn veldig nøyaktig i hjulbuene først? Neeeeeida. Mye mer spennende sånn :)

Aaaaah. Underholdning i hverdagen. Bestilt karbon speil og. Opptil flere gram vekt spart! Kommer til å kjenne det når jeg drar på neste gang.

Og sitter å vurderer om en glassfiber støtfanger er verdt 1000 dollar. Skumle er at jeg tror nesten han er det....G-g-g-g-g-galskap.
Gale gale mannen :D hva med carbon dørpaneler? *fyre opp litt* :D
Bilen din blir bare fetere å fetere, noe anet en den sastans eclipsen med carbon panser å vulgær styling om går in nærområdet... *grøss*
Hahaha. Litt artig at du nevner akkurat det, for i løpet av august så er det noen som skal begynne å selge hele dørpaneler i karbon til celica'n :-D For de som er glade i karbon så er celica mk7'n ett greit valg. Følgende ting får du kjøpt i karbon: minst 7 forskjellige stiler av panser, forskjermer, helt bodykit, bagasje luke, vinger, hattehylle, alle deksler i motorrommet, panser scoop, ett lite deksel til døra, lykte lister. Så er det planlagt hele dørsider og hele taket innvendig (!)

Og etter du har kjøpt alt det, så kan du handle noen eksos potter kledd i karbon, og - hvorfor ikke? - noen 19" felger kledd i karbon ->

http://www.carbonmadness.com/

Og så lener du deg tilbake, ser på bilen, og innser at du har dratt det for langt.
LOL! :D :D

#121165  av celicat23

Kjeda meg. Lagde meg en "signatur"...

Bilde

#121167  av teknikeren

celicat23 skrev:Kjeda meg. Lagde meg en "signatur"...

Bilde
Lyst på!, hvorfor må jeg være så fattig?... *snufs* lyst på :D

#121194  av celicat23

teknikeren skrev:
Det er litt lettere å få råd til nyere bil nå om dagen, som de gir lån på 10år. Har selv lån over 7år på både celica'n og yaris'en for å ha råd til de.
Har selv ikke noe super jobb som betaler masse penger, så vil nå si at det er mange der ute som kunne hatt råd til bedre bil bare de var villige til å prioritere og ofre seg MYE mer for bilen.

#121241  av teknikeren

celicat23 skrev:
teknikeren skrev:
Det er litt lettere å få råd til nyere bil nå om dagen, som de gir lån på 10år. Har selv lån over 7år på både celica'n og yaris'en for å ha råd til de.
Har selv ikke noe super jobb som betaler masse penger, så vil nå si at det er mange der ute som kunne hatt råd til bedre bil bare de var villige til å prioritere og ofre seg MYE mer for bilen.
Fikk 4 år jeg da jeg kjøpte celicaen... så har jeg ei leilighet i tillegg.
Men det er som du sier prioriteringer og det er jo det ting bunner i for mange...
Men 10Ã…r hvor da?

#121253  av celicat23

ELCON tilbyr 10år. Og, som sagt, fikk 7år på celica'n. Det er noen regler for hvor gammel bilen kan være når lånet er ferdig nedbetalt osv. http://www.elcon.no

Du får ta en titt. Online kalkulator osv så du kan drømme deg litt bort i hva du kan ta deg råd til ;-)

#122060  av celicat23

STAIND "CHAPTER V" albummet (som har release 10-08 iflg cdon.com) har ett spor som er seriøst verdt å få med seg: "RIGHT HERE". Tror nabo'n har fått med seg at jeg digger den nå også :)

Denne låta går bare ikke å spille FOR høyt! Finnes ingen øvre grense!

#123167  av ina

må bare si dette azz... men jeg er ikke edru på noe mulig måte!!!! gruer meg til jobben i morra! men begynner heldigvis ikke før 1445... uff... slitsomt azz!!! jeg skal slutte med detta!!! uff!!! natta for nå a folkens!! hehe!

#123177  av angrykid

Hodeverk (fantomsmerte) er ikke noe hit når man er på jobb en tidlig lørdags morgen, og skal svare kundene på telefonen :-|

PS: Er det noen som har vørri gal nok til å skjære hull i selve dashbordet på passasjersiden i en mr2 mk2 for å montere skjerm der? Jeg håper jeg blir den første, om det er plass til det bakenfor dashen..

#123185  av bose

så typisk... var på jobb og løfta 100kg subber så plutselig ringer brodern og sier at jeg har blitt onkel til nr 2 :D

#123209  av TheStig

sw20 skrev:får legge ut dette e da!!!! :mrgreen:
søstra mi.... no blir ho bli 8)

satan, hu så strøken ut.. nylakket faktisk :D :D :twisted:

(side 1)
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 1167