Turbotrille skrev:Enkleste måten er vel å skru opp trykket til du får cut, også skru ned igjen 0.1-0.2 bar. 
Blir nødt til å gjøre det ja

Har sjekka litt på andre forum..og det ser ut for at du må være over boostlimiten i 2 sek. for at sperra skal slå inn...og boostcontrolleren min viste vel 1.12 på det mest...give and take 0,1 - 0,2 eller noe feilmargin...så har jeg nok sikkert ligget DØNN under sperra ett par ganger
Men er ikke ferdig med å få justert den enda da

Til nå så ser det ut til at den trives best med "Set 70" og "Gain 26" i manuell modus. (auto funker ikke på TT-oppsett) Flere av gutta i england, med identisk "trim" som bilen min har (Eurospec, grovere eksos, minus 1 kat.), som kjører med noenlunde samma verdier...så jeg har mer eller mindre benyttet dem som utgangspunkt og vil eksperimentere utifra dem
