ofte er det greit at folk bruker søkefunksjonen, og det er ikke såå vanskelig om man bare leser (og forstår) den korte veiledningen som står på siden, og, disse sidene har eksistert så lenge at det absolutt aller meste har blitt diskutert før. Men, pga mye småpreik så er det vanskelig å finne reell info, og mange diskusjoner er det bare sunt å ta opp igjen for det er stadig nye folk innom forumet og nye argumenter eller kunnskap kan endre konklusjoner, og under fremtidige søk er det fint å finne flest mulig kilder til å ta en egen vurdering. Så, slik som dette spørsmålet med vektreduksjon synes jeg det er greit å ta frem for det er en stund siden og jeg føler ikke at det har vært en god diskusjon på området. I tillegg er det bare sunt for aktivitetsnivået i forumet. Personlig, de gangene jeg skriver at folk bør bruke søkefunksjonen så er det når det er helt elementære ting som blir spurt om og det er ting som blir spurt om ganske ofte så det er skitenkelt å finne med et søk

Det er også slik at når en person spør etter hvilke tennplugger han skal bruke på 3S-GTE to dager etter at det samme har vært diskutert i omfang på samme område av forumet, da har ikke personen engang prøvd å finne frem info på egenhånd og jeg gidder ikke å gi nok et utfyllende svar
Ellers, angående vektreduksjon så er det som regel mest effektivt å: slanke deg selv om du veier litt mer enn en pipestilk, bytte til bøtteseter, bytte til sportseksos, kvitte seg med katalysatoren, fjerne resservedekket. Deretter kommer mer drastiske ting som å fjerne interiør, lyddempingsmatter, bytte til karbondeler osv