skal desverre selge min gt4 cs grunnet studier.
hva er ok pris.
tenkte rundt 160' med alt utstyr. Det er som følger...
-91 mod toyota celica gt4 cs
-161000 km
-4x18’’ OZ super tourismo med låsebolter og 4x falken 225-35, 2 av disse bør byttes neste sesong.
-4x15’’ orginalfelger med 4x nokia hakapelita q som nesten ikke er brukt.
-40mm HR senkesett, både dette og felgene står i vognkortet.
-full styling fra carcept
-chip fra gik på kongsberg,hks fuel cut defencer,blitz boost controller,k&n luftfilter,bosch bensinpumpe,apexi dumpventil.
-Mongoose 2,5’’ cat back anlegg med 4,5’’ endestuss.
-3 klokker(boost(blitz),bensin trykk og ext. Temp(begge greddy))
-Neonkit(rød)
-2x focal frontsett + fullt kabelsett
-Defa alarm med cupeovervåker
-Byttet toppakning etc, har alle kvitteringer, de aller fleste rep. er gjort på merkeverksted.
-Bilen er importert så når jeg kjøpte for 3 år siden hadde den gått 137’’, sevicehefte fulgte ikke med så jeg tok 120’ og 140’ service etter kjøpet.
-Eu godkjent juli 05
-Ã…rsavg 05 bet.
Bilen er oppbygd etter skade(har alle papirer) av selger (bilverksted).tok også naf-test på bilen før jeg kjøpte den.Eneste mangelen da var at det lakk olje fra toppakningen noe som er fikset.Den har nytt chassi nr som følge av dette og noen lakkforskjeller i front(skjerm\fanger).Har og noe steinsprut på panseret og en liten bulke på bakskjermen.Hadde som mål å lakkere bilen for å få en perfekt gatebil, men må nok sende stafettpinnen videre grunnet studier til høsten.Bilen er også oljebehandlet etter jeg kjøpte den så rust er det ikke. Har imidlertid en liten flekk overflaterust på dørkarmen (ca 0,2 cm bred og 1 cm lang).
Bilen må nesten ses og oppleves før endelig valg tas, flott bil som går godt.
kan også få med følgende mot et lite tillegg i prisen:
+Audison 5 kanals forsterker
+focal 11’’ basskasse(ferdig produsert fra focal)
+ny exedy clutch kit(stage 2)
+ny rustfri manifoil
+ny rustfri 2,5’’ downpipe
+Bensintrykksregulator
hva er ok pris.
tenkte rundt 160' med alt utstyr. Det er som følger...
-91 mod toyota celica gt4 cs
-161000 km
-4x18’’ OZ super tourismo med låsebolter og 4x falken 225-35, 2 av disse bør byttes neste sesong.
-4x15’’ orginalfelger med 4x nokia hakapelita q som nesten ikke er brukt.
-40mm HR senkesett, både dette og felgene står i vognkortet.
-full styling fra carcept
-chip fra gik på kongsberg,hks fuel cut defencer,blitz boost controller,k&n luftfilter,bosch bensinpumpe,apexi dumpventil.
-Mongoose 2,5’’ cat back anlegg med 4,5’’ endestuss.
-3 klokker(boost(blitz),bensin trykk og ext. Temp(begge greddy))
-Neonkit(rød)
-2x focal frontsett + fullt kabelsett
-Defa alarm med cupeovervåker
-Byttet toppakning etc, har alle kvitteringer, de aller fleste rep. er gjort på merkeverksted.
-Bilen er importert så når jeg kjøpte for 3 år siden hadde den gått 137’’, sevicehefte fulgte ikke med så jeg tok 120’ og 140’ service etter kjøpet.
-Eu godkjent juli 05
-Ã…rsavg 05 bet.
Bilen er oppbygd etter skade(har alle papirer) av selger (bilverksted).tok også naf-test på bilen før jeg kjøpte den.Eneste mangelen da var at det lakk olje fra toppakningen noe som er fikset.Den har nytt chassi nr som følge av dette og noen lakkforskjeller i front(skjerm\fanger).Har og noe steinsprut på panseret og en liten bulke på bakskjermen.Hadde som mål å lakkere bilen for å få en perfekt gatebil, men må nok sende stafettpinnen videre grunnet studier til høsten.Bilen er også oljebehandlet etter jeg kjøpte den så rust er det ikke. Har imidlertid en liten flekk overflaterust på dørkarmen (ca 0,2 cm bred og 1 cm lang).
Bilen må nesten ses og oppleves før endelig valg tas, flott bil som går godt.
kan også få med følgende mot et lite tillegg i prisen:
+Audison 5 kanals forsterker
+focal 11’’ basskasse(ferdig produsert fra focal)
+ny exedy clutch kit(stage 2)
+ny rustfri manifoil
+ny rustfri 2,5’’ downpipe
+Bensintrykksregulator
Vedlegg
As long as you’re going to think anyway,THINK BIG!