TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sorte tøymatter til MK2

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #120898  av Fantare

Her er noen bilder når de er på plass
Vedlegg
Passaskjer siden
Passaskjer siden
Passasjersiden.jpg (33.83 kiB) Vist 3305 ganger
Førersiden
Førersiden
Førersiden.jpg (35.43 kiB) Vist 3305 ganger

#121992  av aneriks

kake skrev:Var og kjøpte matter hos Toyota i Drammen, det er disse som er omtalt tidligere i tråden, med "MR2" logo på. Delenummeret er 00200-17940-01. Det tar ca 2 uker fra du bestiller før de kommer. Pris: 688,- inkl mva.
var og skulle bestille sånne i dag men fikk beskjed av toyota i kristiansand at det ikke fantes matter til mr2, så sa jeg jeg har dele nr, men det var ikke noe på det dele nr sa han ??

#121998  av mr.two

aneriks skrev:
kake skrev:Var og kjøpte matter hos Toyota i Drammen, det er disse som er omtalt tidligere i tråden, med "MR2" logo på. Delenummeret er 00200-17940-01. Det tar ca 2 uker fra du bestiller før de kommer. Pris: 688,- inkl mva.
var og skulle bestille sånne i dag men fikk beskjed av toyota i kristiansand at det ikke fantes matter til mr2, så sa jeg jeg har dele nr, men det var ikke noe på det dele nr sa han ??
Da hadde jeg spurt personen som jobbet i deledisken hvorfor han lyver til deg, og om han kan jobben sin. Nummeret som kake oppga er riktig delenummer. Bestilte selv fra Toyota Skøyen for noen måneder siden. Ikke noe problem.

#122003  av aneriks

kan ikke fatte altså... enten så kan han vel ikke jobben sin da, men i så fall sliter toyota litt i kristiansand, når sjefen på delelageret ikke kan finne deler... eller så er de bare vanskelige som vanlig

#122584  av kake

Det er mulig du må til en Toyota-Norge forhandler. Jeg hørte hos Funnemark, men de kunne ikke skaffe de.

#122608  av aneriks

kake skrev:Det er mulig du må til en Toyota-Norge forhandler. Jeg hørte hos Funnemark, men de kunne ikke skaffe de.
etter mye krangling osv så fikk jeg de til slutt så de skulle komme i morra så da er det bare og vente og se :)

#122648  av Fantare

2fast4u skrev:Har begge typene liggende, hvis det er noen som trenger.
Et sett fra Belgia og det andre kom fra Kentucy.

:wink:
aneriks: Vist de folka ikke finner de så kan du jo prate med "2fast4u"

Lite forslag :roll: :D

#122706  av aneriks

Fantare skrev:
2fast4u skrev:Har begge typene liggende, hvis det er noen som trenger.
Et sett fra Belgia og det andre kom fra Kentucy.

aneriks: Vist de folka ikke finner de så kan du jo prate med "2fast4u"

Lite forslag :roll: :D
jeg har fått bestillt de etter mye om og men så de skal vel komme i dag eller i morra, ellers takk for foslaget :)

#138576  av ADHD:-)))

Hei!
Eg bestilte di mattene hos min lokale TOYOTA forhandler med dette delenomeret:00200-17940-01 somegnåskreiv av posen di kom i å di er SVARTE å KJEMPE fine å passformener perfekt!!!:-)
Eg bestilte di å ei uke etter så hadde forhandleren di! Eg betalt 850Kr for di!! så de er ikke noe problemer å skaffe di!!!:-)
Tenkre bare eg sku si de att eg synes de er skam att ikke alle MR2er er levert med så FINE matteer!!!:-)

#143434  av Sven

Bilde

Prøvde å bestille disse på Toyota på Minde i Bergen her om dagen. Da sa han fyren at det ikke var et delenummer... :shock:

#143435  av Tums

Om det ikke har skjedd noe i det siste, så er dette bare tull. Er ikke mange månendene siden jeg bestillte på samme nr, og mattene var meg i hende 3 dager seinere.. (måtte bestilles fra Belgia) :wink:

Stå på krava :lol:

#143545  av 2fast4u

Sven skrev: Prøvde å bestille disse på Toyota på Minde i Bergen her om dagen. Da sa han fyren at det ikke var et delenummer... :shock:
00200-17940.01 er nå et kjent delenr i Toyota systemet.
Mattene var beregnet for USA-markedet og derfor dette spesielle delenr.
Vi har nå bestillt såpass mange av disse slik at delen er blitt "kjent" og ligger nå i statistikken til TN.
Sjekket nå nettopp, og det finnes 3 sett i Drammen og 11 sett på sentrallager i Belgia.
Noen delelager kan kjøre med "gammelt" odresystem og der kan dette delenummeret være "ukjent". Hvis dette blir påstått så er det bare å be om at delen blir restet "på ordre" og bestillt på vanlig måte, så vil du nok se at mattene kommer ganske raskt.

#143547  av RoarL

Jeg bestilte 1 sett av disse mattene fra Drammen i dag, så da er det kansje bare 2 sett igjen som ligger der :o

#143628  av Sven

Fikk bestillt de i går :D

#151418  av predator

Bestilte både matter og lister i dag jeg, og var ikke noe problemer det, nevnte iallefall ikke noe om at de ikke var og få tak i noen steder... skulle ha de innen ett par dager... :P
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7