TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lykter til Celica T20

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#105037  av _speedy

celica_st205 skrev:årh, javel. men uansett så skal jeg kjøpe JDM baklyktene fra Toyota og projector lysa framme:) så blir alle så gla:)
jeee! :D

#105080  av Zepticon

Og så kommer n00ben og spør hva JDM står for?
Har misset akkurat hva JDM betyr/er....

Noen som vil forklare?

#105086  av celica_st205

Zepticon skrev:Og så kommer n00ben og spør hva JDM står for?

Noen som vil forklare?
Les lengre oppe så ser du noen lykter som ser nesten like originallyktene ut. bare med hvite blinklys o.l

#122385  av celica_st205

Nå har eg kjøpt meg baklykter (endelig!!) Til slutt så ble det JDM Baklykter. ikke galen pris heller! Front lykter kommer også, men det var litt dyrere så jeg må vente me det. har andre ting på hjernen ;)

#122686  av celica_st205

Jeg har Veilside front. vil de hvite blinklysene passe fremme? vet dem ikke passer i original fangeren på 94 modeller. Noen som vet dette`?

#122702  av CelicaGT

Veit om folk som har modda litt på festene for å få dei til å passe. Har også sett at det er firma som selger blinklys som er tilpassa VEilside look fangern...

#122816  av celica_st205

CelicaGT skrev:Veit om folk som har modda litt på festene for å få dei til å passe. Har også sett at det er firma som selger blinklys som er tilpassa VEilside look fangern...
Vet du om hvilket firma?

#122818  av celica_st205

Bilde1 før
Bilde2 etter

Komentarer er alltid flott å få
Vedlegg
celicaen 003.jpg
celicaen 003.jpg (122.48 kiB) Vist 444 ganger
Styling 014.jpg
Styling 014.jpg (173.47 kiB) Vist 444 ganger

#123696  av celica1.8

blei konge bra!! lika dei lyktene!!
men ka blei total pris for baklyktene da??? 8) (vil ha) :twisted:

#123697  av celicat23

Zepticon skrev:Og så kommer n00ben og spør hva JDM står for?

Noen som vil forklare?
JDM = Japanese Domestic Market (eller noe i den duren). Betegner deler som er kun ment for det japanske markedet. Det har nådd latterlige høyder når det gjelder JDM deler. Folk kjøper snart hva som helst, så lenge noen kaller det JDM (for det er SÅ kult at det er fra japan, ikke sant?) Sier ikke at trådstarter gjør dette -- mener mer generelt.

Og, siden vi først er i gang: Hører du noen med supra snakke om BPU så er det "Basic Performance Upgrade" ;-)

#123857  av celica_st205

celica1.8 skrev:blei konge bra!! lika dei lyktene!!
men ka blei total pris for baklyktene da??? 8) (vil ha) :twisted:
prisen ble 853.32 kr pr lykt pluss moms.
og takk for komentaren ;)

#132066  av ToyThom

ST205RR skrev:disse finnes kun for RHD celica :(
di passer på LHD biler men lysbildet blir jo helt feil så du vil nok få problem på EU-kontroll og når det er mørkt ute...
Er ikke det bare pæren som utgjør lysforskjellen da!! I såfall er det bare til å bytte de ut! Sku gjerne hatt en sånn på min fremtidige bil! :D

#132289  av CelicaGT

Er vel reflektoren som avgjer korleis lys bildet. Visst det hadde vært pærene hadde iallefall eg kjørt med dei lyktene ;-)