TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• luftfilter bokser osv

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#122891  av ADHD:-)))

Raze_r skrev:jeg har 94 mod, men 156 hk...
kanskje en tidlig 94 jeg har da?

det var nok det de mente je adhd....
takk for svar
Hei! de er jo enklelt åfinne ut omm du haren 156ELLER175Hk på di med 175Hk så er de ein firkanta boks med ledninger(luftmengde føler) mellom luft filterboksen og gass spjellet!!!
Eg har selv ein 1993 mod som er første gang regsistrert i 11/08/1994!!!:-(

HÃ¥per dette hjelper deg!!?

#122921  av erling

ADHD:-))) skrev:fra banke seisoren(mikrofon som står på motoren som lytter etter tenings feil) for og ha OPTIMAL bensin blanding og rigtig tening fradu starter bilen til du stoppe bilen!!!
Er vel mer vakumsensor og lambdasonde som innvirker på blandingen. :wink:
ADHD:-))) skrev:på di med 175Hk så er de ein firkanta boks med ledninger(luftmengde føler) mellom luft filterboksen og gass spjellet!!!
Den har vi ikke sett.. Har du bilder av den? :)

#122926  av ADHD:-)))

erling skrev:
ADHD:-))) skrev:fra banke seisoren(mikrofon som står på motoren som lytter etter tenings feil) for og ha OPTIMAL bensin blanding og rigtig tening fradu starter bilen til du stoppe bilen!!!
Er vel mer vakumsensor og lambdasonde som innvirker på blandingen. :wink:
ADHD:-))) skrev:på di med 175Hk så er de ein firkanta boks med ledninger(luftmengde føler) mellom luft filterboksen og gass spjellet!!!
Den har vi ikke sett.. Har du bilder av den? :)
Hei! nei eg har ikke bilde av den!!:-(
Eg anntar de er andre her som kan hjelpe deg med bilde av den luft mengde måleren (men der er jo ganske lik på mangen type bil merke (som BMW FORD AUDI OPEL med injekson) som eg skrei så er den CA 10Cm.brei*10Cmhøy*og CA15/20Cm lang (Egveit ikke HEILT nøyaktig vordan di ser ut på TOYOTA!!!)
HÃ¥per dette kan hjelpe deg!!?
Vis eg har forklart fein så vendligst rett meg!!!