TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ferie i mk2

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #122616  av lasse

Vært på ferie i mk2'en min, skikkelig imponert, ikke nok med at bilen er sinnsykt stabil i hastigheter man egentlig ikke skal kjøre i, den er også veldig behagelig å kjøre langt, 6 timer bak rattet er ikke noe problem...

Er også imponert over plassen, vi var to gutter og vi fikk med oss:

-3 brett øl
-en kasse flaske øl
-12 løse øl flasker
-to campingstoler
-to ryggsekker
-tre poser med klær (foran ved reservehjulet)
-to flasker vin
-syv flasker sinnabrus
-to store vannflasker
-div småtteri

Hadde aldri i verden trodd vi skulle klare å stappe så mye ned i bilen, og selv om den var så stappa, så var den ikke "feriesenka", noe som var digg når vi kjørte over grensa...

#122625  av GT_rider

hehe..ja ingen som mistenker mr2 som smuglerbil akkurat :D :wink: 8)
 #122633  av ADHD:-)))

lasse skrev:Vært på ferie i mk2'en min, skikkelig imponert, ikke nok med at bilen er sinnsykt stabil i hastigheter man egentlig ikke skal kjøre i, den er også veldig behagelig å kjøre langt, 6 timer bak rattet er ikke noe problem...

Er også imponert over plassen, vi var to gutter og vi fikk med oss:

-3 brett øl
-en kasse flaske øl
-12 løse øl flasker
-to campingstoler
-to ryggsekker
-tre poser med klær (foran ved reservehjulet)
-to flasker vin
-syv flasker sinnabrus
-to store vannflasker
-div småtteri

Hadde aldri i verden trodd vi skulle klare å stappe så mye ned i bilen, og selv om den var så stappa, så var den ikke "feriesenka", noe som var digg når vi kjørte over grensa...
Bare en ting og skrive: LOL! lol!! LOL!!!:-)

#122744  av mr2die4

Klær også? Lenge borte eller? :D

#122751  av BrennaRacing

Skikkelig harrytur :D

Det var ikke mange ting du hadde meg deg som ikke inneholder alkohol. det var vel bare klær å stoler :lol:

#122759  av chris

I forbindelse med landstreffet i Arendal i fjor, kjørte jeg 1500 km på ei helg (tur/retur), og var absolutt ikke sliten i kroppen. Synes den er kjempegod å kjøre langt i, og de originale setene er veldig behagelige.

Og det er utrolig hva man får stappa neddi bagasjerommet, bare man dropper kofferter :P

#122768  av lasse

mr2die4 skrev:Klær også? Lenge borte eller? :D
Var minimalt, var bare borte i tre dager, men noe må man jo ha med seg, og når man ramler på fylla har jo klær en tendens til å bli fortere møkkete...

Real harrytur ja, kan jo ikke bli annet når to gutter tar ferie til frokostpilsens hjemland (danmark)

#122805  av angrykid

Passerte 450 mil i sommer med mr2'en min. Jeg storkoste meg hele veien, og følte meg ikke noe særlig mer sliten enn etter 12 timer foran pc.. :-P og der blir jeg aldri sliten.. hehe :)

Såeh, ferietur i mr2 er absolutt å anbefale, med mindre dere skal kjøre på krøtterstier/dårlige veier og har senka mr'en deres.

#122944  av Tums

om noen skulle tilfeldig vis lure på hva man får med seg i baggen på en sverige tur, så er det akkuratt to kartonger kyllingvinger, tre brett med øll, To pakker bacon, og litt røyk.... Da var det stappa baki der... :lol:

#122994  av BrennaRacing

Tums skrev:om noen skulle tilfeldig vis lure på hva man får med seg i baggen på en sverige tur, så er det akkuratt to kartonger kyllingvinger, tre brett med øll, To pakker bacon, og litt røyk.... Da var det stappa baki der... :lol:
Det er jo akkurat det man trenger det....Pluss et par ruller med snus :D