Den er lang... og det er nok en del rare greier der!
Har du sitti oppe hele natta å lest?

kaimagne skrev:Hvis man først skal betale for noen damer, så er vel ikke Aylar det verste alternativet...? Vet ikke om noen andre i Norge som er på den uoppnåelig-lista... ÅH! JO! Guro! Guro Fostervoll!Aylar er grisefin. Guro? Uhm. Vel...
celicat23 skrev:Om du tenker å ha modeller foran bilen din, så kan du komme til trondheim en tur. Kjenner en del som jobber som modeller, og de kan garantert stille opp gratis. Om de tar penger, så er det LANGT i fra slike priser.kaimagne skrev:Hvis man først skal betale for noen damer, så er vel ikke Aylar det verste alternativet...? Vet ikke om noen andre i Norge som er på den uoppnåelig-lista... ÅH! JO! Guro! Guro Fostervoll!Aylar er grisefin. Guro? Uhm. Vel...
Planen er bare å få tatt noen bilder av bilen med noe pent noe krypende på alle 4 på panseret. Celica'n blir veldig mulig siste "prosjektet". Etter det blir det en kjedelig grå hverdag med kun Yaris, og bruke penger på andre ting. Fint å avslutte med noe slikt
Men 10 laken for noen bilder er ingen verdt. Men mange andre der ute.
cameleon skrev:Greit nok. Aylar er jo langt ifra stygg, men 10k + +??? Om du går i byen en lørdag, så er det ikke noe problem å komme over MANGE som ser MYE bedre ut enn henne. Nå er forhåpentligvis den + + prisen der inkl, alt tilbehør. Camera, proffe folk bak cameraet, osv osv... Hvis ikke....LOLNei, 10 laken var ingenting inkludert
cameleon skrev:Trondheim? Uff. Da må jeg finne bil med hengerfeste som kan dra tungt. Lukket henger og frakte bilen på.... Så mye pes dacelicat23 skrev:Om du tenker å ha modeller foran bilen din, så kan du komme til trondheim en tur. Kjenner en del som jobber som modeller, og de kan garantert stille opp gratis. Om de tar penger, så er det LANGT i fra slike priser.kaimagne skrev:Hvis man først skal betale for noen damer, så er vel ikke Aylar det verste alternativet...? Vet ikke om noen andre i Norge som er på den uoppnåelig-lista... ÅH! JO! Guro! Guro Fostervoll!Aylar er grisefin. Guro? Uhm. Vel...
Planen er bare å få tatt noen bilder av bilen med noe pent noe krypende på alle 4 på panseret. Celica'n blir veldig mulig siste "prosjektet". Etter det blir det en kjedelig grå hverdag med kun Yaris, og bruke penger på andre ting. Fint å avslutte med noe slikt
Men 10 laken for noen bilder er ingen verdt. Men mange andre der ute.
celicat23 skrev:Nei, 10 laken var ingenting inkludertHehe
Men, som du sier, det er mye fint. Hadde kjempe god kontakt med ei som jobbet på en bar i oslo, som er det peneste jeg har sett noen sinne. Men hun måtte absolutt slutte på den baren akkurat i de månedene jeg ikke var ute pga jeg bygget opp den blå golfen jeg hadde :-/ Hun var FIN. SYKT FIN!!!