TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• senkesett til TE71??

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #123272  av Frozt

Noen som har peiling på hvilken senkefjører som kan passe på en corolla TE71? Har ikke funne noen som lager senkesett til denne bilen, utenom noen som heter toysport, men gidd ikke bestille helt endag, vet ikke hvor seriøst dette firmaet er. noen som har erfaring med det??

bilde av bilen min
Vedlegg
806503-bilde2-bilde006.jpg
806503-bilde2-bilde006.jpg (28.83 kiB) Vist 1240 ganger

#123307  av Ã¸xseth

få en celica supra front på den så har du en supra mk2 :mrgreen:

#123382  av Morten

Whiteline har til AE/KE70 sedan ihvertfall. Går jo an å sende en mail og høre om de passer din og?

#124327  av Frozt

Takk for tips. Skal skjekke opp i det. men til begynne med tror jeg klipping av en ring vil bli en fin midlertidig løsning. bilen skal stå om vinteren, så da har jeg god tid til div modding...

#124570  av David

ae86 fjører passer ihvertfall bak på ke70, 99% sikker dem passer te71 også
de får du tak i overalt, foran er jeg ikke 100% sikker, men ser like ut så er ganske sikker det vil passe, ellers kan du jo bare mekke justerbare coilovers for en billig penge da.. får kjøpt slikt gjengedritt du kan sveise på og fjører får du for 500kr stk i alle mulige høyder / stivhet på kollevold

#124993  av sigheri

David skrev:ae86 fjører passer ihvertfall bak på ke70, 99% sikker dem passer te71 også
de får du tak i overalt, foran er jeg ikke 100% sikker, men ser like ut så er ganske sikker det vil passe, ellers kan du jo bare mekke justerbare coilovers for en billig penge da.. får kjøpt slikt gjengedritt du kan sveise på og fjører får du for 500kr stk i alle mulige høyder / stivhet på kollevold
får man noe slikt til KE35 også?

#125871  av Frozt

Høres veldig bra ut David, skal skjekke litt rundt, så får vi se ka eg finner på.

#125934  av Morten

sigheri skrev:
David skrev:ae86 fjører passer ihvertfall bak på ke70, 99% sikker dem passer te71 også
får man noe slikt til KE35 også?
Whiteline har senkefjører foran til KE30-55 og noe de kaller "premium lowering block kit" bak. De er verdt å sjekke ut, har masse snacks til oldschool Toyotaer (og andre).

PS: de har også et 20mm stabstag foran og et 16mm stabstag kit bak til KE30-55! :wink:

#127666  av sigheri

Hei du......
Hvor finner dere dette? Har søkt litt nå, finner ikke til disse....

#127670  av Morten

Søkefunksjonen på siden til Whiteline (http://www.whiteline.com.au) har aldri funka helt som den skal. Tipset er å laste ned katalogen (i pdf) og titte i den :wink:

#127857  av sigheri

takker. der var mail sendt til dem..... :wink:

#128331  av sigheri

Der fikk jeg svar fra dem..... 919 AUS dollar for allt! Senkefjærer foran, senkeklosser bak, stivere stabstag foran og bak

#128536  av sigheri

Bestillte senkesettet idag, 421 AUS dollar med frakt

#128578  av Morten

Skulle kjøpt stagene i samme slengen! Tør påstå at de gjør mer for kjøregleden enn fjørene :wink:

#128587  av sigheri

blir bestillt det å, men må ta litt å litt..
penger er nåh dritt