TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• sw20

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#123187  av chris

Helt ærlig, så var det der en av de styggeste mr2-kit'ene jeg har sett i hele mitt liv :? :? :?

#123458  av Raze_r

NEI FYYYY FA%&/)(=?? dette er de fysjette lyktene jeg har sett..
greit,liker du dem,kjøper du dem, men jeg hadde heller hatt de originale isteden for de der.... ødelegger bilen HELT!!!!! :!: :!:

(måtte bere si min mening her) men husk: det er din bil,gjør hva du syntes!!!

#123465  av Ace

Mener nå at vippelyktene er litt av "sjarmen" til mr2'en. Har alltid syns vippelyktene kunne blitt gjort på en litt annerledes måte en sånn de er i utgangspunktet, men den løsning som var på det kittet her syns jeg rett og slett så heller skralt ut :? Syns det rett og slett ødela hele fronten på bilen :(

Sideskjørtene var jo knall som de sier tidligere her (men det kan komme av at jeg kjører med phoenix skjørter selv =)

#123498  av mr.two

Men når phoenix mr2'en var featured i max power med akkuratt samme kit'et..ja da var bilen fet....jeje

#123506  av soarer

Ingen kommentar til akkurat dette kitet, men jeg stiller meg følgende spørsmål: Hva gjør slike kit med aerodynamikken på bilen/trykkbalansen? Toyota har jo tydeligvis hatt en innbyrdes kamp mellom designere og ingeniører. Det er jo både de små spoilerene på sideblinkersen bak og den store på baklokket et tydelig tegn på. Bilen går på en måte ned på huk i hastigheter over 160, og med riktig dekkvalg er den helt dønn stabil opp til topphastighet om veien er rimelig jevn og rett. Synes som dere sikkert skjønner at bilen er fin som den er. Jeg tørr ikke gamble på at gutta som har laget ettermarkeds-plastikk til kjerra har mere peil enn ingeniørene nedi nippon. Lyktene hadde vært kulere om det hadde vært to små xenonlykter i hvert høl.

#123556  av Mr2Nyter'n;p

mr.two skrev:Men når phoenix mr2'en var featured i max power med akkuratt samme kit'et..ja da var bilen fet....jeje
Og hvem her har sagt det? :wink:

#123559  av mr.two

Mr2Nyter'n;p skrev:
mr.two skrev:Men når phoenix mr2'en var featured i max power med akkuratt samme kit'et..ja da var bilen fet....jeje
Og hvem her har sagt det? :wink:
Phoenix sw20'en var featured i Max power for mange år siden. Mener at det var her den bilen ble diskutert en gang, eller kanskje det var et annet forum. Uansett, en god utforming av kit'et er vel på sin plass da det kan være greit å holde en 700hk mr2 på veien. Phoenix har forøvrig flere mr2'er med over 700hk. De gutta vet nok helt sikkert hva de driver med...

#123582  av Mr2Nyter'n;p

Skulle likt å visst hvor stor andel av stylingprodusentene som testet kitet på bil i vindtunell før dem la det ut for salg... :wink:

#123606  av chris

Jeg synes det så helt grusomt ut jeg.. uansett hvem som har laget det eller hvem som bruker det eller hvilket blad det står i.

#123623  av mr.two

Mr2Nyter'n;p skrev:Skulle likt å visst hvor stor andel av stylingprodusentene som testet kitet på bil i vindtunell før dem la det ut for salg... :wink:
Ja, det kunne vært interessant å vite, men det er ikke dermed gitt at phoenix IKKE har gjort det med sine kit..

#123636  av BrennaRacing

mr.two skrev:
Mr2Nyter'n;p skrev:Skulle likt å visst hvor stor andel av stylingprodusentene som testet kitet på bil i vindtunell før dem la det ut for salg... :wink:
Ja, det kunne vært interessant å vite, men det er ikke dermed gitt at phoenix IKKE har gjort det med sine kit..
Men jeg syns fortsatt ikke kitet er no penere selv om det kanskje er aerodynamisk :lol:

#123687  av mr.two

BrennaRacing skrev:
mr.two skrev:
Men jeg syns fortsatt ikke kitet er no penere selv om det kanskje er aerodynamisk :lol:
lol :)

#123749  av Mr2Nyter'n;p

Hohoho folkens :lol:

Let's agree to disagree, greit :?: :mrgreen:

#123777  av BrennaRacing

Er vel det beste det ja :lol:

#123897  av chris

Mr2Nyter'n;p skrev:Hohoho folkens :lol:

Let's agree to disagree, greit :?: :mrgreen:
I disagree! :P