TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• foringer

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#12356  av @lpher

tbergstad skrev:hehe :D klarte ikke helt å huske at jeg snakka bil med noen på bilradiospesialisten nei..
Hmmm...kanskje på tide det da? :mrgreen:

@lpher

#12378  av erling

Hobbes skrev:Jeg har montert TRD sine gummi foringer på min mr2. Som er 20% stivere en org. Kjøpte et kitt fra USA gjennom Toyparts. Da følger de foringene som opphenget hviler på. Og topene på støtdemper festene. Det fungerer meget bra. Fikk sammenlignet med Jensi sin bil....
Hvor mye kom det på samlet? Er det bare hardere gummi da eller? Og fjærbeinslagrene/støtdempertoppfestene, de har ikke tilfeldigvis mulighet for justering av caster? *Slurp* :D

#27213  av tbergstad

Hehe.. Nå har jeg fått justert spissinga bak på bilen etter foringbyttet i sommer. (ja jeg vet jeg er treg... :oops: ) Men fy så mye bedre bilen ble å kjøre!.. Kjørte jo i teorien med konstant skrens på bakhjula.. Slipper ikke like lett bak nå lengre..

Men en ting var litt stilig da.. Leverte bilen på verkstedet til faren til ei venninne. (altmuligverksted) Og akkurat da var det 3 stk gt4 på det samme verkstedet. :shock:
Den ene var jo min.. Den andre,en svart carlos sainz tilhørte den ene mekanikeren. Mens den siste hørte til en kompis oppi ulvilla( ja dere hørte riktig..ulvilla. Ikke langt fra vømmøldalen :lol: Dårlig med internett der..) Det er registrert bare 3 stk gt4 i verdal.. Tilfeldig minitreff.. :)

#27250  av CelicaTurbo

hm, kanskje jeg burde fått mine foringer montert etterhvert? Men hver gang jeg ser på sakene så tenker jeg at det får vente for det ser ikke ut til å være noen koselig jobb akkurat :?