TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• RÃ… mr2 mk2 ???

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #123970  av Raze_r

fant denne:
noen som er enig i at den er rå???
legg merke til de konge setene :lol:
Vedlegg
825845-bilde4-feriebilder197.jpg
825845-bilde4-feriebilder197.jpg (34.6 kiB) Vist 1566 ganger
825845-bilde2-feriebilder206.jpg
825845-bilde2-feriebilder206.jpg (44.92 kiB) Vist 1566 ganger
825845-bilde1-feriebilder202.jpg
825845-bilde1-feriebilder202.jpg (42.44 kiB) Vist 1566 ganger

#123971  av Raze_r

forresten... hva slags front er det der?

#123975  av BrennaRacing

Så på den jeg å...Hvis jeg husker riktig så er det er Mr2 turbo, å koster 140 tusen :D

Syns den er veldig pen jeg...Eneste er at jeg ikke syns vingen var så kul..Syns ikke den passet på Mr2....Så syns jeg de snorklene er litt overkill...Liker Mr2Turbo sine bedre :D

Tror det er Greddy kit, men er ikke helt sikker da..

Er det sånne stoler du har?? :)

#123980  av Master

Hvertfall Greddy sideskjørt... kan fronten være en bomex?

#123981  av Dalan

Er bomex-front ihvertfall, med en eller annen slags leppe under.
Hadde det ikke vært for den leppa, vingen og rakett-utblåsene så hadde den vært jævlig rå syns jeg :)
Hadde jeg skulle kjøpt den tror jeg at jeg ville fjernet den nederste frontleppa, bytta eksos og bare fjernet vingen.

#123983  av andre 1

den står ts på auto db til 160tusen ... veldig fin bortsett fra harry spoileren ..

#123986  av Fredrik

Av med leppe foran, spoiler, andre endestusser og av med scoopet.. Muligens andre seter også, men de står ihvertfall i stil til resten av bilen...

Det er nå min mening da :roll:

#123999  av Master

Jeg må innrømme at jeg synes at spoileren faktisk passa litt til den bilen der... :P

#124000  av MR2turbo

Er ei fra haugesund-traktene som har bygget den, det er en orginal US-spec turbo, finishen er bra på bilen, så for den som liker den er det sikkert et godt kjøp :)
Er ikke helt fan av de løsningene hun har gått for...
:wink:

#124001  av cameleon

MR2turbo skrev:Er ei fra haugesund-traktene som har bygget den, det er en orginal US-spec turbo, finishen er bra på bilen, så for den som liker den er det sikkert et godt kjøp :)
Er ikke helt fan av de løsningene hun har gått for...
:wink:
Er enig med deg der. Den hadde vært mye tøffere med annen type eksos, orginal mr2 vinge av noe slag, og tatt vekk den svarte saken under foran.

#124015  av Raze_r

syntes den leppa gjorde seg der jeg... kanskje hatt den i samme farge som bilen....? ja eksosen var litt overkill....

ja det er slike seter jeg har :P
260k er ikke det veldig billig da? eller er det et eller annet som drar ned prisen?

#124017  av Raze_r

se på det nederste bildet der.... moddet skjerm i dashen... det ble jo så bra.. :)
kanskje jeg skal gjøre sånn :lol:
vet noen om det er mye arbeid :?: :roll:

#124018  av Raze_r

er ikke candy apple red det der?
ingen som har en mr2 med den fargen?
mulig lakkering på meg i vinter og har lyst å se den fargen på en mr2 ffør jeg velger den :wink:

#124048  av Magne

Jeg likte alt på bilen foruten vingen, eksos og alt det røde interiøret. Den leppa foran likte jeg veldig godt. Tar seg godt ut på bilen syns jeg... (litt vanskelig over dumper kanskje men... )

#124086  av SMT

bortsett fra eksosen og scoopet var den veldig bra.skall ha carbon gt-vinge på min