TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#124109  av cameleon

celicat23 skrev:Trondheim? Uff. Da må jeg finne bil med hengerfeste som kan dra tungt. Lukket henger og frakte bilen på.... Så mye pes da :-)))
Hehe. Ta deg en tur til trondheim, så tar vi en, to, tre eller ti pils i samma slengen. Biler er til å kjøre de hehe :D

#124111  av celicat23

cameleon skrev:
celicat23 skrev:Nei, 10 laken var ingenting inkludert :)

Men, som du sier, det er mye fint. Hadde kjempe god kontakt med ei som jobbet på en bar i oslo, som er det peneste jeg har sett noen sinne. Men hun måtte absolutt slutte på den baren akkurat i de månedene jeg ikke var ute pga jeg bygget opp den blå golfen jeg hadde :-/ Hun var FIN. SYKT FIN!!!
Hehe :D
Er jo klart at det hadde vært moro med en kjendis foran kjerra si, men det der er jo ran hehe..

Men tror ikke du skal få noen problemer med å skaffe damer til å pose foran bilen din. De fleste jenter vil jo bli helt i skyene bare å bli tilbudt noe slik. :)
Nå er jeg litt over middels sær da. Vil ikke ha noe fjortiss hengende rundt bilen. Det må være litt mer spesielt enn det. Men, for all del, det er ikke avhengig av at det er noe "kjendis". Tar det som det kommer. Har noen langt-over-middels-store kompiser som kjenner en del aerobics damer. Problemet er at de damene har stort sett type som også er langt-over-middels-stor og lite tolmodighet. NOE skal jeg få ordnet :)

#124112  av celicat23

cameleon skrev:
celicat23 skrev:Trondheim? Uff. Da må jeg finne bil med hengerfeste som kan dra tungt. Lukket henger og frakte bilen på.... Så mye pes da :-)))
Hehe. Ta deg en tur til trondheim, så tar vi en, to, tre eller ti pils i samma slengen. Biler er til å kjøre de hehe :D
Kjenner ei som studerer i trondheim, som jeg har en avtale med at hvis vi treffes så skal vi...ha det litt gøy :-)....men prøver å lure hun til å komme ned hit hehe.

#124114  av cameleon

celicat23 skrev:Nå er jeg litt over middels sær da. Vil ikke ha noe fjortiss hengende rundt bilen. Det må være litt mer spesielt enn det. Men, for all del, det er ikke avhengig av at det er noe "kjendis". Tar det som det kommer. Har noen langt-over-middels-store kompiser som kjenner en del aerobics damer. Problemet er at de damene har stort sett type som også er langt-over-middels-stor og lite tolmodighet. NOE skal jeg få ordnet :)
Sær på slike områder er bra. Fjortisser hører ikke hjemme foran slike biler. De passer bedre foran biler med nok baum til å etse opp hele karroseriet. Skal det være damer foran bilen, så skal det være DAMER. ikke sånne som nettopp har kvitta seg med tannreguleringa, og der glidelåsen på buksa kjemper for harde livet for å holde seg sammen :)

#124115  av cameleon

celicat23 skrev:Kjenner ei som studerer i trondheim, som jeg har en avtale med at hvis vi treffes så skal vi...ha det litt gøy :-)....men prøver å lure hun til å komme ned hit hehe.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

#124123  av celicat23

cameleon skrev:
celicat23 skrev:Nå er jeg litt over middels sær da. Vil ikke ha noe fjortiss hengende rundt bilen. Det må være litt mer spesielt enn det. Men, for all del, det er ikke avhengig av at det er noe "kjendis". Tar det som det kommer. Har noen langt-over-middels-store kompiser som kjenner en del aerobics damer. Problemet er at de damene har stort sett type som også er langt-over-middels-stor og lite tolmodighet. NOE skal jeg få ordnet :)
Sær på slike områder er bra. Fjortisser hører ikke hjemme foran slike biler. De passer bedre foran biler med nok baum til å etse opp hele karroseriet. Skal det være damer foran bilen, så skal det være DAMER. ikke sånne som nettopp har kvitta seg med tannreguleringa, og der glidelåsen på buksa kjemper for harde livet for å holde seg sammen :)
Endelig en som har skjønt det! 2 thumbs up!!! Ei godt trent ei på 27 er bedre enn ei på 17 hvilken som helst dag.

Og brunetter/sort hår er 10 ganger mer spennende enn blondine.

Og asiatisk...Don't even get me started :)

#124179  av angrykid

Tror seriøst dette er den fineste jenta som har gått på moder jord..

Bilde

#124185  av jumbo

Heh, vrient å sette opp mot hverandre, men av alle de oppskrytte holiwood-kjendisene, rangerer hun veldig høyt på lista mi ja :P Ikke et tonn silikon overalt og ikke 50% av idealvekt for et normalt menneske heller... 9/10 modeller/filmstjerner faller desverre i en av de to kategoriene

#124213  av celicat23

Sliter med å finne ei som er både like søt, og sexy, som Jessica Alba...
Vedlegg
images438853_alba5.jpg
images438853_alba5.jpg (24.53 kiB) Vist 1247 ganger
Jessica_Alba.jpg
Jessica_Alba.jpg (21.1 kiB) Vist 1247 ganger

#124217  av angrykid

Jessica stiller som en god nr2, ja... hun har ett vidunderlig smil og skjønne øyne.. men kiera.. ohh :D boner :P

#124230  av MR2turbo

cameleon skrev:
Er jo klart at det hadde vært moro med en kjendis foran kjerra si, men det der er jo ran hehe..

Men tror ikke du skal få noen problemer med å skaffe damer til å pose foran bilen din. De fleste jenter vil jo bli helt i skyene bare å bli tilbudt noe slik. :)
F.eks. sånn ;) :D

Takk til Wilmann for bildene da ;) http://www.flexifoto.no

Hege:
Bilde
Bilde

Jinva:
Bilde
Bilde

#124239  av bose

her blir det liv rai rai :D
Sist redigert av bose den 10 aug 2005 19:38, redigert 1 gang totalt.

#124248  av Mr2 Mk2

MR2turbo skrev: Bilde
Hehe legg merke til forskjellen på bremser foran vs bak :lol:

#124286  av cameleon

celicat23 skrev:Sliter med å finne ei som er både like søt, og sexy, som Jessica Alba...
Hun er på topp 1 til meg i alle fall. Har vært det gjennom årrekker :wink:
Definitivt kjendisen med det peneste smilet i showbiz :!:
Sist redigert av cameleon den 10 aug 2005 21:12, redigert 1 gang totalt.

#124289  av cameleon

MR2turbo skrev:
cameleon skrev:

F.eks. sånn ;) :D

Takk til Wilmann for bildene da ;) http://www.flexifoto.no
Jepp :wink:
De bildene der er kjempestilige :D
  • 1
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 1167