TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Treffet pÃ¥ Dagali til helga, Hvem kommer?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#124030  av Kjelliken

richeros skrev:Jeg kommer. Hadde håpet å få henge på noen fra bergen oppover.

På tide å organisere noe kjøring? hint, hint... :)
ja må vel bli en ordning på det bare ta kontakt på 93249018 det så finer vi alltids ut når vi tar turen.. må snakke med kennethx først også.. :wink:

#124035  av MR2WideBody

kaimagne skrev:Jeg skal innom Gardermoen ca kl 1400 og plukke opp noe der, og så kjører jeg vel raka vegen over Hadeland til Hønefoss. Så hvis noen skal kjøre samme vei, så kan vi vel møtes en gjeng på Maura eller noe sånt, og videre en oppsamling i Hønefoss? :)
Skal vel kjøre sammen vel?
Gjør ikke meg noe med en liten omvei via gardermoen, veit nok hva du skal der likevel..

Men hadde jo vært ålreit å få til litt felleskjøring, må jo forbi hønefoss når vi skal oppover og det må vel også alle fra vestfold og også østfold..

Kan vi ikke prøve å finne ett møtepunkt og ikke minst en tid å møtes på der så vi kan kjøre i samla flokk oppover?

#124056  av kaimagne

Gardermoen - Hønefoss tar 45 minutter, men siden kanskje noen jobber og sånt, så kan vi vel ikke satse på å dra så himla tidlig fra Hønefoss...? kl 16? Samlingssted kan vel være Sentrumsgrillen, like før man kjører opp på Hønsefossen (sørfra)? Der er det stor parkeringsplass, og lett å finne frem til.

Ã…h, Farshids kylling-kebab... *savne*

#124059  av MR2WideBody

Hørtes greit ut for meg hvertfall

#124069  av Lilli

Jepp eg kommer med fly ca kl 1400 og kai magne plukker meg opp der.....men det er IKKE noe på gang...... :wink:
SÃ¥ hvis dere trudde det var noe lovestory...... 8)

Ser nå fram til helga iallefall..... :)

#124089  av Neemi

kaimagne skrev:Jeg skal innom Gardermoen ca kl 1400 og plukke opp noe der, og så kjører jeg vel raka vegen over Hadeland til Hønefoss. Så hvis noen skal kjøre samme vei, så kan vi vel møtes en gjeng på Maura eller noe sånt, og videre en oppsamling i Hønefoss? :)

Ikke glem meg på vei oppover og da......kan vel få til å slutte 1330 på jobb, og så slenger jeg meg med jeg og.

Hvordan har alle tenkt å overnatte der oppe?

#124161  av MR2turbo

Neemi skrev:Hvordan har alle tenkt å overnatte der oppe?
tenkte jeg skulle ta med noen kompiser og fylle opp teltet ditt... :lol:

Seriøst, så skal jeg og en kompis sove i telt. :)

#124164  av Mr2 Mk2

MR2turbo skrev:
tenkte jeg skulle ta med noen kompiser og fylle opp teltet ditt... :lol:

Seriøst, så skal jeg og en kompis sove i telt. :)
Snakket med Amund igår,jeg hadde ikke fått meg dette her jeg :oops: Så jeg lurte på om jeg skulle ta turen,også leser jeg gjennom her å ser at Den råeste Mk2`en ever kommer.Så da,har jeg egentlig noe valg,ehhm NEI! 8) Og Markus visst du ikke visste det så har jeg bestilt en prøvetur :oops: ?
Då må jeg bare finne noen å sitte på med,ehhm....Kenneth!!??Kjell!!?? anybody?

#124166  av Dalan

Telt off course, er man på tur så er man på tur :)

Alle kloke hoder, se her og hjelp en stakkar i nød :o http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=10598

#124169  av MR2turbo

Jostein skrev:Snakket med Amund igår,jeg hadde ikke fått meg dette her jeg :oops: Så jeg lurte på om jeg skulle ta turen,også leser jeg gjennom her å ser at Den råeste Mk2`en ever kommer.Så da,har jeg egentlig noe valg,ehhm NEI! 8) Og Markus visst du ikke visste det så har jeg bestilt en prøvetur :oops: ?
Då må jeg bare finne noen å sitte på med,ehhm....Kenneth!!??Kjell!!?? anybody?
hehe :P

Kan vel få til en liten tur vel... :wink:

Nioen som tar med bulletcam??

#124174  av Mr2 Mk2

MR2turbo skrev:Kan vel få til en liten tur vel... :wink:
**Print** (huske å ta med lapp og vise frem)

Må bare få fri jobben lørdag da,men får jeg ikke fri sier jeg bare opp..er lei den jobben uansett..

#124205  av jumbo

Kommer jeg, med et bittelite forbehold. 99% sikkert

#124207  av jumbo

Jeg hadde tenkt å låne senga til Christian (og dama selvsagt)

Hun vil jo bli utrolig bortskjemt, men det abre betyr jo at Christian får skjerpe seg et par hakk i tiden etterpå lol

#124215  av lexusmann

Hadde jo vært kult da... Hvis det hadde vært mulig, kunne jeg hengt meg på dere fra sørfylket, Markus og gjengen? Markus traff jeg jo på Haugesundstreffet, så han vet jeg hvordan ser ut. Kunne vi treffest en plass?
Kommer jo an på om den trøtte 1,3'en tåler en sånn tur, da...heh..
Har telt jeg også, til 4....

#124225  av MR2turbo

lexusmann skrev:Hadde jo vært kult da... Hvis det hadde vært mulig, kunne jeg hengt meg på dere fra sørfylket, Markus og gjengen? Markus traff jeg jo på Haugesundstreffet, så han vet jeg hvordan ser ut. Kunne vi treffest en plass?
Kommer jo an på om den trøtte 1,3'en tåler en sånn tur, da...heh..
Har telt jeg også, til 4....
Erling kjører fra haugesund på fredagen og møter oss på veien, så bare ta kontakt med han eller meg, så finner vi sikkert ut av no :)

Mitt tlf. nr er 97024101
Sender Erling sitt på PM.. :)