TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• RÃ… mr2 mk2 ???

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#124091  av Neemi

Raze_r skrev:er ikke candy apple red det der?
ingen som har en mr2 med den fargen?
mulig lakkering på meg i vinter og har lyst å se den fargen på en mr2 ffør jeg velger den :wink:
SW20 har candy apple red mr2.
Hvis du skal på Dagali i helga så får du nok se den der ;)

#124097  av The Doctor

Den var kul.. Uten om de pottene.. Er det er godkjent turbo bil?

#124100  av Dr.Ling

Den plata under Bomex-fronten var ganske rå, synes jeg. Og så har hun matchet den og vingen bak, selv om jeg kankje ikke ville valgt samme løsning. Bilen er jo absolutt gjennomført; interiøret nydelig, spes. skjermen og lakkeringen, og TOMs sideskjørt og bakfanger er alltid pent. Synes TOMs scoop/snorkel er helt ok, selv om hundeørene til Bomex er penere. Kunne gått litt mindre amok i pottevalget, og 91-baklyktene drar jo litt ned, men mange synes de er helt ok.

#124119  av Johnny_Bravo

jeg syntes den var tøff nok jeg. kansje jeg bør kjøpe den ettersom min er helt krølla. blir kjipt å betale masse lån og ikke kunne kjøre bilen da.

160k er vel slettes ikke ille for den bilen?

#124137  av Mr2stord

Dette er min gammle bil. Den kom til Bergen i 97 og fekk skilt rundt 98(om eg husker rett) Bilen blei so utsatt for hærverk og eg kjøpte den for ein god pris i 01/02. Fargen er orginal, da veit eg for eg so har fått den omlakkert(siden da stort sett var lakk og ruter som fekk da av hærverket)
Bilen er orginal turbo ja, og kun kjørt på sommerstid i Norge. Prisen er god må eg sei, når eg veit kva hu kjøpte den av meg for eit år siden. Og mykje er jo gjort siden den gang. Eg har sikkert meir innfo og slikt om nokon lurer på historien til bilen.

#124288  av Mr2stord

Ein ting eg ikkje er heit med på den bilen, er da scoope. For da har ingen funksjon på den bilen(og ser dumt ut etter mi meining) Ellers so er alu vinge ikkje noko eg liker og litt mykje eksos ut der bak, men den har ein rå lyd. Er løp å kjøp for dei som skal ha seg ein slik bil. :D