TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fjerne 180km/t sperra pÃ¥ japansk supra?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#113465  av Morten

sindrejl skrev:joda, men morten. nå er det en bil uten turbo det er snakk om.. altså ingen problemer med lading av turbo.. :)

Men igjen da, hadde et sprm om hvordan det blir med speedometeret, da supra N/A speedoet båtner på 180km/t på japsene.. noen som vet hvordan det gjøres om?
Joda, men Sindre. nå var jo det klippet fra et utsagn om MR2 Turbo da.. :wink: Gadd liksom ikke sortera alt for nøye :mrgreen:

180km speedo løser du f.eks. slik:

http://www.trdparts.jp/english/parts_fu ... meter.html

#113819  av Veilside_Supra

mulig jeg er heeelt på jordet nå, men har hørt at man kan montere en Apxi`i power fc feks så er sperra borte, så har man i tillegg mange mulighter til å justere trykk,luft bensin osv..( ?)

#124063  av sindrejl

Veilside_Supra skrev:mulig jeg er heeelt på jordet nå, men har hørt at man kan montere en Apxi`i power fc feks så er sperra borte, så har man i tillegg mange mulighter til å justere trykk,luft bensin osv..( ?)
noen som kan bekrefte dette?

#124079  av Morten

Stemmer det ja. Men er jo litt overkill hvis det kun er sperra du skal ha bort da... :wink:

#124395  av lasse

Er vel ikke vits i å bytte speedometer vel?
Har en kompis med skyline uten sperre, og jeg synes ihvertfall det bare er fett når han får nåla over der det ikke står noenting...

#124400  av sindrejl

lasse skrev:Er vel ikke vits i å bytte speedometer vel?
Har en kompis med skyline uten sperre, og jeg synes ihvertfall det bare er fett når han får nåla over der det ikke står noenting...
hehe sant det :P

#124908  av JTM

nåla stopper ikke på 180, den fortsetter rundt :lol:

#124942  av RedCelica

FÃ¥ se bilde av bilen da! :)