TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Argument for Supra kjøp :)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #124236  av elino

Nå når det nærmer seg bilbytte begynner "gubben" å bli skeptisk på kjøp av mkIV NT. Han tror bl.a videre salg kan bli vanskelig....
Han mener bestemt at TT er et tryggere kjøp, men da var det de peeenga da :(
Er det noen som har noen gode råd her?

Forvirret bilkjøper trenger HJELP...

Og hvis det ikke blir Supra.......hva skal jeg finne på slags moro da???

:? :? :?

#124257  av Speeder

Kan da ikke helt skjønne hvorfor den skal bli vanskelig å selge videre? Tror faktisk dette er en bil som kan bli populær, men folk har bare ikke fått opp øynene for den enda.

Dette er jo en god mulighet for å kjøre standsmessig til en 'rimelig' penge.

Lykke til med bil leitinga :!:
 #124443  av @lpher

elino skrev: Nå når det nærmer seg bilbytte begynner "gubben" å bli skeptisk på kjøp av mkIV NT.
Tror vi må ta oss en alvorsprat med Are i helga jeg? :D
elino skrev: Han tror bl.a videre salg kan bli vanskelig....
Hmm...har hørt den argumentasjonen før...av andre...men jeg tror ligger i at man tenker på feil kundegruppe :)
elino skrev: Han mener bestemt at TT er et tryggere kjøp, men da var det de peeenga da :(
Sant nok :)
elino skrev: Er det noen som har noen gode råd her?

Forvirret bilkjøper trenger HJELP...

Og hvis det ikke blir Supra.......hva skal jeg finne på slags moro da???

:? :? :?
Accept no substitute :D

#124452  av celicat23

Er å banne i kirken det her, men hadde jeg hatt "supra penger" så hadde jeg faktisk heller kjøpt meg...

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detai ... te=default

Såklart, det er supra TT penger da, ikke supra NA penger. Men så er ikke den der den billigste som er til salgs heller.

#124470  av elino

celicat23 skrev:Er å banne i kirken det her, men hadde jeg hatt "supra penger" så hadde jeg faktisk heller kjøpt meg...

Såklart, det er supra TT penger da, ikke supra NA penger. Men så er ikke den der den billigste som er til salgs heller.
I like 8)......og vi har jo EN Supra fra før :roll: ..... men den blir fremdeles litt over mitt budsjett så.....

#124502  av GT_rider

accorden, 200sx en, og cossien er helt grie biler, men bmwene, og merscen hade jeg holdt meg unna.
min personlige smak vel og merke.

gå for en japse du :) tryggest det :wink:

#124561  av @lpher

Hmmmm...tror ikke det var noen av de dær som hadde "Elin" skrevet på seg gitt :D

Men...det gjør kanskje denne? :D
http://www.autotrader.com/fyc/vdp.jsp?r ... 755#vdptop

VELDIG svak for 97+ modeller...i denne grønnfargen jeg :D Gjør at bilen blir litt mer...vel...distingvert...if that is the right word for such a car :D

#124573  av kaimagne

Det var absolutt en pen bil, men siden den er så ny, så får du jo turboversjoner fra 93-94 ferdig på veien til omtrent samme pris... Den helvetes engangsavgiften... :evil:

#124604  av @lpher

kaimagne skrev:Det var absolutt en pen bil, men siden den er så ny, så får du jo turboversjoner fra 93-94 ferdig på veien til omtrent samme pris... Den helvetes engangsavgiften... :evil:
Nahh...akkurat denne var nok litt dyr i innkjøp...noe som slår litt uheldig ut i tollen...og jeg tenke vel egentlig litt mere generellt...og brukte akkurat denne annonsen for å vise hvor fin en facelift NA kan være :D ...men akkurat denne blir nok fremdeles rundt 100' billigere enn en 94 TT :)

#125986  av ekkoj

Denne bilen er fremdeles til salgs. Eieren er en kompis av meg og jeg har ikke et vondt ord å si om bilen.

Servicer og alt slikt er gjort skikkelig, og fyren reiste faktisk helt til tyskland og kjøpte seg nye hjul for å være sikker på at han fikk riktig inpress.

Bilen har såvidt vært lufta på bane, men er ikke i nærheten av å være grisekjørt.

Bilen selges fordi eieren har lyst til å skaffe seg noe enda råere.

En liten fugl sang meg forresten i øret at den kan gå noe billigere enn 400k
Kom med bud og se hva som skjer :)
Vedlegg
Uten navn.JPG
Uten navn.JPG (12.91 kiB) Vist 1921 ganger

#125992  av @lpher

ekkoj skrev:Denne bilen er fremdeles til salgs. Eieren er en kompis av meg og jeg har ikke et vondt ord å si om bilen.

Servicer og alt slikt er gjort skikkelig, og fyren reiste faktisk helt til tyskland og kjøpte seg nye hjul for å være sikker på at han fikk riktig inpress.

Bilen har såvidt vært lufta på bane, men er ikke i nærheten av å være grisekjørt.

Pen bil :) Meeeeen....den er nok priset til roughly dobelt så mye som Elin har tenkt å legge i...om jeg ikke tar helt feil? :)

...og etter tilbakemeldingene Elin kom med etter Supra-treffet vi hadde her i Trondheim i helga som var...så skal det ikke forundre meg om det snart dukker opp enda en Supra utafor Ourom-residensen i Elverum :D

#125998  av elino

@lpher skrev:Hmmmm...tror ikke det var noen av de dær som hadde "Elin" skrevet på seg gitt :D
Det har du så rett i...Av BMWer har jeg hatt en tre/fire E36, Z3 og "gubben`s" 850 (850 hadde jeg aldri sansen for) Mercedes er uaktuelt.... så det må nok bli en japse ja :D

@lpher skrev:Men...det gjør kanskje denne? :D
http://www.autotrader.com/fyc/vdp.jsp?r ... 755#vdptop

VELDIG svak for 97+ modeller...i denne grønnfargen jeg :D Gjør at bilen blir litt mer...vel...distingvert...if that is the right word for such a car :D
I like :D men denne blir nok for dyr....

#126004  av ekkoj

@lpher skrev: Pen bil :) Meeeeen....den er nok priset til roughly dobelt så mye som Elin har tenkt å legge i...om jeg ikke tar helt feil? :)
Skjønte vel halveis det.. måtte bare si ifra :) Tar jo ofte litt tid å selge slike biler, ihvertfall i den prisklassen og oppover, så all drahjelp man kan få er bra :)
@lpher skrev:...og etter tilbakemeldingene Elin kom med etter Supra-treffet vi hadde her i Trondheim i helga som var...så skal det ikke forundre meg om det snart dukker opp enda en Supra utafor Ourom-residensen i Elverum :D
:) Du veit jo hva jeg sparer til @lpher, så jeg kan bare si at det er godt :)

Skal forøvrig kanskje til t-heim ila høsten på besøk til noen venner, kanskje jeg må svinge innom jobben din og plukke opp litt bilfilmer og myse litt på kjerra di :)

#126008  av elino

@lpher skrev:
ekkoj skrev:Denne bilen er fremdeles til salgs. Eieren er en kompis av meg og jeg har ikke et vondt ord å si om bilen.

Pen bil :) Meeeeen....den er nok priset til roughly dobelt så mye som Elin har tenkt å legge i...om jeg ikke tar helt feil? :)

...og etter tilbakemeldingene Elin kom med etter Supra-treffet vi hadde her i Trondheim i helga som var...så skal det ikke forundre meg om det snart dukker opp enda en Supra utafor Ourom-residensen i Elverum :D
Meeeget pen bil det der..... 8)
Stemmer @lpher.... denne blir for dyr for meg
Etter en liten helgetur i Trondheim er jeg fortsatt i "Suprarus" hehe....men nå er det bestemt, det blir Supra på meg :D