Ikkeno å vise fram akkurat men det er da en til MR2 hvertfall. Gleder meg til å se på alle de andre feite bilene hvertfall!
FireFox skrev:Hvilke forumer er det lagt ut tråd på?det er lagt ut på midnightclub,club-honda , be-4.you.com,200sx-club , impreza-club,pegouet-club,toyota-club,vw-club,opel å ford-club !
uLL_soKKen! skrev:tøffe tøffe tøffe saker, dette er noe jeg helst ikke vil gå glipp av.. MEN å komme seg ditt er noe annettoppers
Tror nok det er dårlig med det, men skal høre med noen kamerater om de gidder være med for min skyld..
*mumle*...noe de sikkert ikke gidder..
bradshit skrev:Håper alle som kommer tar med seg godt humør og bilene sine !Om det blir mye burn out`s og bråk er ikke politet langt unna heller
husk dette er et treff som vi håper og holde mange ganger her i drammen ! Å vi håper alle kan kjøre som folk og ikke som RÅNERS
og spinne og kjøre som en gris i traffiken , Det kan man gjøre på bane !
hvorfor kjøre fort på veien når man kan kjøre fortere på bane
håper alle kan respektere det ! hilsen fra bradshit AKA mr VIBRANT
Fredrik skrev:helt enig skal vi holde sont stort treff igjen i drammen så kan folk ikke kjøre som galninger !bradshit skrev:Håper alle som kommer tar med seg godt humør og bilene sine !Om det blir mye burn out`s og bråk er ikke politet langt unna heller
husk dette er et treff som vi håper og holde mange ganger her i drammen ! Å vi håper alle kan kjøre som folk og ikke som RÅNERS
og spinne og kjøre som en gris i traffiken , Det kan man gjøre på bane !
hvorfor kjøre fort på veien når man kan kjøre fortere på bane
håper alle kan respektere det ! hilsen fra bradshit AKA mr VIBRANTKjipt om noen ødelegger for mange...