TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TS-OGN Sommertreff pÃ¥ Dagali 12-14 August (Landstreff sør)

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#124615  av w-master

Jaja, da var det snart ts-ogn treff for noen :) Dere får ha lykke til og håpe værgudene er på deres side i helga :wink: For min del så så starter jeg og skru om 5 tima og satsa på og få va med neste gang :twisted:

#124703  av sw20

har dere det gøy... hulk hulk... har så sykt lyst ned dit... men hadde vert tom for besnsin på ørskogfjellet.....

så det hadde ikkje gått uanz...

men får legge av penger til slike treff lenge før ferien.... neste år..... :cry:

men håper dere som er der eller skal dit har det gøy.. skulle gjerne vert der folkens men den gang ei....

#124765  av Christian

Første kvelden unnagjort. Litt forrvirring i forbindelse med overnatting og slikt, men det ordnet seg greit. De som allerede har kommet ligger på samme området. 4 stk har sikret seg hytte og resten skal i telt. (Kl var 02.00 da jeg reiste og ingen telt var oppe, så jeg misunner de ikke)

Totalt er det 7 biler her nå, 3 stk er på Ål og flere kommer forhåpentligvis i morgen. :)

#124871  av kennethx

Det var en helt sjef dag, litt kjipt at vi ble snytt for de siste 4 timene, og jeg for revansjen min Christian :twisted: , men alt i alt meget fornøyd, og hadde det meget meget gøy på banen. At jeg storkoste meg på autoslalomen er ingen underdrivelse, når kommer tidene på web? :roll:

#124876  av Turbotrille

kennethx skrev: når kommer tidene på web? :roll:
Det kan du si det, men for oss som ikke var der; når kommer filmen på web???

:D:D:D

#124887  av Amund

når vi er ferdi å redigere :wink:
fikk desverre ikke filmet drag delen, da de var noen misforståelser angående hvor lenge vi fikk være der. Da var eg ute en liten tur for å få meg noe mat..
men har filmet en god del på slalomen, brei supra blandt annet. (trur ikkje 300ZX var så dårlig som han skulle ha de til :roll: )

#124888  av Amund

kennethx skrev:Det var en helt sjef dag, litt kjipt at vi ble snytt for de siste 4 timene, og jeg for revansjen min Christian :twisted: , men alt i alt meget fornøyd, og hadde det meget meget gøy på banen. At jeg storkoste meg på autoslalomen er ingen underdrivelse, når kommer tidene på web? :roll:
må du ikke bli for høy på pæra nå da :roll: hehe
Men bra kjørt i vert fall! :twisted:
oh, btw, var ikkje de samme å kjøre muttern sin golf når eg parkerte din i natt.....

#124894  av Mr2 Mk2

lastet opp alle bildene inatt...desverre ble mangen av dem veldig dårlig av uviss grunn,heller mot et nytt camera nå...Kan laste opp de som var brukbare rett etter jeg har tatt et lite bad :lol:
Vedlegg
dagali 048.jpg
dagali 048.jpg (210.41 kiB) Vist 1072 ganger

#124898  av Kjelliken

:D dette var jo skikkelig morro. Gleder meg egentlig allerede til neste gang. det må jo bli en neste gang. Selv om jeg ikke hadde akkurat den kjappeste bilen med meg denne gangen... :?

Men er sikker på at jeg hadde det helt uforståelig morsomt mer enn hav en kan innbille seg selv med en liten starlet. :roll:

Den kommer jo til og bli drit rå om kunn kort tid, den som lever vil se.. :twisted:
Sist redigert av Kjelliken den 14 aug 2005 13:32, redigert 1 gang totalt.

#124919  av Mr2 Mk2

Helt sjeft var det! :) Første gang jeg har sett Ansiktene bak "nickene",med unntak av dem i bergens området da.Og er bare positivt overrasket,jævla hyggelige folk,en super gjeng :) Og takk til Christian som stod bak dette arrangementet,og titten på verkstedet.Så cleant ut :D Og STOOOOR TAKK til Markus for at jeg fikk sitte på en stripe,bilen gikk liksom HEEEELT greit :shock: 8) :D har bare nytet bilder av den til nå,men må jo si å se den live slo alle forventniger!! 8) Ellers var det morro at "neemi" aka "snurre",prøvde seg på banen.Det er jo kult,gikk kvikt gjennom kjeglene så det ut til 8) Og bilen var skikkelig kul,angrer på jeg ikke har noen skikkelige bilder av den.For den var PEN : :) ellers fikk jo jeg og Amund en runde i Arne Rebel`s Mk1,og må si at kjøreegenskapene virket VELDIG annerledes fra min egen.
Knall treff bare synd vi gikk glipp av drag`en,det var en bommert :(

Og sist men ikke minst takk til Kjelliken for turen,må jo si jeg ble "litt" :wink: ,skuffa når du ringte sent på fredag og sa at radiatorn på Carlosen var røket.Og at det ble starlet istedenfor.Men tror vi fikk det mer morro i "crouching tiger,hidden starlet" enn det vi hadde fått i Carlosen :lol: :wink: Jævla skøy tur :D
Vedlegg
This Car deserve some RESPECT!
This Car deserve some RESPECT!
dagali 032.jpg (266.21 kiB) Vist 1049 ganger

#124921  av CelicaTurbo

Meget artig arrangement og det ble bra med kjøring på banen, ganske godt oppmøte selv om jeg ikke talte bilene så ble det vel et tyvetalls biler kanskje? Så ut som om de fleste var ganske fornøyd ihvertfall :D All takk til Christian og de som bidro til arrangementet :D

#124934  av jumbo

Kjelliken skrev::D dette var jo skikkelig morro. Gleder meg egentlig allerede til neste gang. det må jo bli en neste gang. Selv om jeg ikke hadde akkurat den kjappeste bilen med meg denne gangen... :?

Men er sikker på at jeg hadde det helt uforståelig morsomt mer enn hav en kan innbille seg selv med en liten starlet. :roll:

Den kommer jo til og bli drit rå om kunn kort tid, den som lever vil se.. :twisted:
At du hadde det moro var ikke spesielt vanskelig å se nei lol.... bredere glis har jeg ikke sett på lenge hehe

#124986  av Dalan

Kjedelig at kjøringa tok slutt så tidlig da, jeg som hadde skrudd understell hele kvelden før for å prøve under litt kontrollerte former.. Men da kommer svingete fjellveier godt med 8) Kom vel en time for sent, møtte ErikG pluss en celica til mellom Gol og Geilo, en svart MKIV Supra litt lenger opp, MR2Widebody og kaimagne ved Ål også kennethx like før Dagali.. Tror jeg prøvde å hilse til alle :D
Så ble ikke no kjøring på meg.. :cry:

Men men, skjenkinga var det ingenting i veien med, eller hva Erling og Morten? 8)

#125036  av Amund

hadde de gøy hele dagen, selv om jeg ikke hadde med egen bil... fikk prøve starlet'en til kjelliken en tur p åbanen, hehe, lo så eg grein heile runden!

fikk også sitte på med markus. grepet og responsen var enorm. litt ketchup effekt i motoren, men fy fan som den tar av!!!
ellers var nemi en dyktig sjåfør som lærte fort også Very Happy hun hadde fin flyt, men hadde lett for å snurre Rolling Eyes

arne rebel sin mr2 fikk eg også prøve en tur, de var en ny opplevelse! kan vel i grunn si at de timene han har brukt på den var vel brukt! Very Happy

kjørte kenneth sin bil fra voss og hjem, litt tricky å få fine girskift med hks twin plate, men gikk nå greit til slutt. gikk faktisk så greit at vi fikk irritert en bimmer også Twisted Evil sant kenneth! Rolling Eyes (hadde bare 5. gir vert i lodd....)

ellers er jeg glad vi ikke skal bruke lyden fra filminga på veien hjem... Wink
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13