Jostein skrev:Kjelliken skrev:Ja og ikke si du ikke gleder deg?(stikkord:skjørt og hofteholder)jostein sitter vel på med meg regner jeg med

Celica Carlos Santz 3043 og en helt streit corolla med 20v Black Top
Jostein skrev:Kjelliken skrev:Ja og ikke si du ikke gleder deg?(stikkord:skjørt og hofteholder)jostein sitter vel på med meg regner jeg med
Dalan skrev:Nei ble ikke no kjøring i dag, regna jevnt og trutt så da ble det ikke noe av.
Tok du forresten rv. 250 Dokka - Lillehammer på vei hjem CarinaTurbo? Det gjorde jeg, og det var den vi skulle tatt dit også, ikke den krøtterstien rv. 249
CarinaTurbo skrev:Ja hjemme att nå, ikke kjørbar før litt utpå dagen..Dalan skrev:Nei ble ikke no kjøring i dag, regna jevnt og trutt så da ble det ikke noe av.
Tok du forresten rv. 250 Dokka - Lillehammer på vei hjem CarinaTurbo? Det gjorde jeg, og det var den vi skulle tatt dit også, ikke den krøtterstien rv. 249
Hehe.. Nei kjørte 33 mot gjøvik mener jeg det var.. brukte ca 4 timer..
Er du hjemme igjen
Dalan skrev:CarinaTurbo skrev:Ja hjemme att nå, ikke kjørbar før litt utpå dagen..Dalan skrev:Nei ble ikke no kjøring i dag, regna jevnt og trutt så da ble det ikke noe av.
Hehe.. Nei kjørte 33 mot gjøvik mener jeg det var.. brukte ca 4 timer..
Er du hjemme igjen
Ja kjørte 33 mot gjøvik, men tok av på Dokka nord mot Lillehammer, mye bedre enn den visveg.no veien
Brukte akkurat 4 timer fra Geilo med 2 pit-stop midt i "Vællers" et sted
Lilli skrev:Jepp eg kommer med fly ca kl 1400 og kai magne plukker meg opp der.....men det er IKKE noe på gang......*kremt*![]()
SÃ¥ hvis dere trudde det var noe lovestory......
Ser nå fram til helga iallefall.....
kaimagne skrev:lurte på når det der ble offentliggjort ja, det så nå ut som en lovestory var påbegynt på søndag ihvertfallLilli skrev:Jepp eg kommer med fly ca kl 1400 og kai magne plukker meg opp der.....men det er IKKE noe på gang......*kremt*![]()
SÃ¥ hvis dere trudde det var noe lovestory......
Ser nå fram til helga iallefall.....![]()
Jaja, det er ikke bestandig det går som man tror...