TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ACR 26-28 august, hvem kommer ?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#123543  av TheStig

jeg er selvsagt der.. Banekjører med banecelican men stiller ut carlosen. Vi trenger ikke parkeringsplass til banebilen men kan jo alltids sette den der om det er ønskelig da..

#123549  av larsst185

kommer kansje.om pengene strekker til :)

#125131  av MadMax

jeg kommer mulig.. men det e jo pengan.. :?
men vil ha en plass om æ kommer.. :)

#125133  av Morten

Morten skrev:Vet Markus (MR2Turbo) har tenkt seg opp igjen, og begynner å bli veldig lysten selv også såsant tid, penger og bil tillater det :wink:
Ser dårlig ut for min del nå.. :cry: Et uplanlagt bilkjøp tok helt knekken på økonomien gitt....

#125781  av TheStig

synd det da.. bilkjøp tar fra deg mulighetene til å kjøre bil :/

#126229  av TheStig

Viktig: Hvis noen hadde hatt mulighet til å ta med de to parklysene som skal være på sidene i fronten på 1990-1993 celica så hadde det vært flott. Ingen huggere her i området som har de parklysa....

#126326  av Master

jeg kommer :) noen som vet om det er noe kolonne fra Bodø?

#126329  av ST205RR

vet ikke om noen kolonne enda, regner med jeg kjører etter jobb på fredag, ca kl 16.00 fra bodø...

dere andre da ??

#126330  av Master

har hørt snakk om noe ca kl 12 fra shell stormyra..

#126419  av Johansen

ettersom jeg ikke får lappen tilbake som planlagt vil jeg møte opp uten bil :\

#126663  av MR2turbo

Dette treffet må desverre utgå for meg og, sliter med å få råd til det desverre :cry: :cry: :cry:

Men skal uansett få det til til neste år igjen!

#126671  av Blueman

[quote="MR2turbo"]Dette treffet må desverre utgå for meg og, sliter med å få råd til det desverre :cry: :cry: :cry: quote]

Hufff det var kjipt jeg som gledet meg til og se biln din igjen :? menmen, møtt opp neste gang :P

#126823  av ingarh

Kommer med Mr2, Lotus Esprit, Golf G60, Subaru Impresa STI RA...............