TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TS-OGN Sommertreff pÃ¥ Dagali 12-14 August (Landstreff sør)

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#125064  av Neemi

Hjemme fra treff igjen og jeg må si jeg har hatt det helt supert :)

Tuuuusen takk til Kjelliken som var med meg ut et par runder og fikk lært meg litt.
Jeg hadde først ikke lyst å prøve fordi jeg var redd for å drite meg ut, men nå angrer jeg ikke.
Takk til hele ts-ogn for at dere gjør det enkelt å prøve og feile :)
Jeg vet hvertfall at jeg skal mer ut og kjøre fremover.
Øvelse gjør mester.
Og dere som ikke så siste runden min....må nesten få skryte litt av meg selv.
Den breisladden overgår det meste jeg har fått til noen gang for den ble peeeen.

Campinggjengen: hadde det kjempeartig, og mere useriøs gjeng etter noen dråper alkohol skal man lete lenge etter.
Har fått trimmet magemusklene for resten av året tror jeg.

#125067  av Christian

Hyggelig at dere hadde det bra. Oppmøtet ble bedre enn jeg hadde ventet, så jeg er kjempefornøyd. :)
Det var mange fornøyde fjes på stripa i løpet av dagen, så jeg håper de fleste er klare for en ny runde senere?!

Var jo ikke få verdensproblemer og "diverse" annet som ble løst over en spritjakk utover natta heller :lol:

Det var utrolig synd at vi måtte bryte opp kjøringa kl 1700, noe som skyltes surr mellom meg og ledelsen på flyplassen, samt en sinna nabo :( Men neste gang skal det bli andre boller!

Mesteparten av dagen gikk jo med til slalomkjøring, noe som jeg tror var meget populært. Er også glad vi tok med drag, syntes i alle fall selv at det var kjempemorro. :wink:
Har diskutert endel med ArneR, Ole Tommy og ett par andre her på forumet ang. løsninger for neste treff. Trenger mer orden på forhånd, bedre flyt i kø/kjøring, muligens sette opp 2 forskjellige øvelser samtidig, flere frivillige og endel andre ting. Selv om jeg alt i alt er fornøyd med treffet.

Kennethx : Du får revansje anytime :)

Begynner på tidslistene nå :wink:

Håper også at de som har bilder og video legger det på nett, siden jeg ikke fikk tatt ett eneste bilde :roll:

#125075  av Christian

Her er tidene, ikke 100% nøyaktig, men de gir jo en indikasjon :)
Sniker meg unna masse skriving og poster bare den beste rundetiden.

0,50,14 Kennethx
0,51,68 Christian
0,52,88 Karsten Eriksen
0,53,13 Morten
0,53,52 Martin (Calibra 2l t 4x4)
0,53,64 Ole Tommy (Sierra 2l)
0,53,98 Kai Magne
0,54,84 Erling
0,55,21 Arne R
0,55,65 Ougendal
0,56,52 Markus
0,56,56 Widebody
0,57,02 Jan Erik
0,57,53 Toyparts (DÃ¥rligste tid var 1,37,35)
0,57,81 Celicaturbo
0,58,72 Odd Terje Flod
0,58,73 Kjelliken
0,59,13 Gjestebu
1,01,23 Andreas Moen
1,01,65 Aneriks
1,02,97 Nesset
1,04,28 CS
1,04,50 Neemi

Totalt 23 var med på kjøringa, mens 2-3 bare så på.

#125085  av kennethx

Se der ja *glise*. Jeg må ha gjort noe rett da ;D Tror første runden min var opp på 56 tallet ett sted, så gikk det gjevnt nedover for hvert forsøk. Gleder meg allerede til neste gang!

#125087  av Kjelliken

:D eg og og lover at da skal eg ikke være så langt nede på listen..... :twisted:

:D Og neemi bare og spørre igjen var jo morro og lære fra seg noen små triks. :wink:

#125093  av kennethx

Hvem er Karsten Eriksen forresten?

#125106  av Neemi

Det er han som kjørte den blålilla supraen

#125185  av Mr2 Mk2

Kjelliken sin plassering var vel den mest overraskende,helt klart minst power.Og han kjørte aldri alene i bilen,i`m impressed! 8)

#125313  av jumbo

kennethx skrev:Se der ja *glise*. Jeg må ha gjort noe rett da ;D Tror første runden min var opp på 56 tallet ett sted, så gikk det gjevnt nedover for hvert forsøk. Gleder meg allerede til neste gang!
Var direkte fornøyelse å se startteknikken din. Mange som har mye å lære der gitt, tror ikke jeg overdriver om vi sier du tok over 1 sekund bare fra til første sving, sammenlignet med alle andre der oppe.

Uansett, skikkelig moro at det ikke alltid er mest gamp og lettest bil som teller, men at handling og ikke mist bra kjøring betyr vel så mye. Er jo bare å ta en titt på resultatlista, det er jo langt fra de sterkeste bilene som nødvendigvis gjorde det best :D

Moro var det uansett, synes vi burde prøve å få til slik kjøring litt oftere jeg :D Håper jeg kan delta selv neste gang, men må jammen få fikset bedre dempere og fjærer i en fart. En tur som passasjer med Erling gjorde det ikke særlig fristende å prøve min egen bil i slalom enda lol Husker engang Erling sa at en original mr2 føles som et slagskip sammenlignet med en senket/oppstivet en. Han har helt rett ;)

#125320  av GT4 CS

Og min oppførte seg som en gammal skute ;) Bra jeg tidtagninga var over da jeg kom hehe

#125335  av kennethx

jumbo skrev: Var direkte fornøyelse å se startteknikken din. Mange som har mye å lære der gitt, tror ikke jeg overdriver om vi sier du tok over 1 sekund bare fra til første sving, sammenlignet med alle andre der oppe.
Skal love deg at det er en ennå større fornøyelse å utføre den :D Men serlig sunt for clutch, girkasse, og drivverk er det nok ikke. Går nå til innkjøp av den 3 girkassen min da den jeg har ikke er HELT i lodd lengre :oops: Og før den har jeg jo en diff og en girkasse på samvittigheten...
GT4 CS skrev:Og min oppførte seg som en gammal skute ;) Bra jeg tidtagninga var over da jeg kom hehe
Vi har deg på film :D

#125349  av sindrejl

kennethx skrev:Se der ja *glise*. Jeg må ha gjort noe rett da ;D Tror første runden min var opp på 56 tallet ett sted, så gikk det gjevnt nedover for hvert forsøk. Gleder meg allerede til neste gang!
pøh.. neste gang kommer jeg! ;P ;P so you just watch it ;)

#125517  av kennethx

sindrejl skrev:
pøh.. neste gang kommer jeg! ;P ;P so you just watch it ;)
Da tar vi deg på ordet, og forventer å se deg på neste dagali treff :)

#125575  av erling

Fantastisk kult å få herja fra seg litt på flyplassen. Dragracet var også dritkult. :D

Dalan skrev:Men men, skjenkinga var det ingenting i veien med, eller hva Erling og Morten? 8)
Blei ordnings ja. 8)

Flott soveplass i mr2en å greier.. :wink:
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13