TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 5 Zigen importør

• Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
 #123016  av SMT

noen som vet om det er noen som importere 5zigen til norge. de har noen 17"som jeg har lyst på!

http://www.magandturbo.com/frame-magwheels.html

har lagt med et lite bilde, men det er bilde nr 1 på den linken til mag and turbo.
Vedlegg
5zigen-typhoon-th.jpg
5zigen-typhoon-th.jpg (2.6 kiB) Vist 2817 ganger

#124249  av arild

Si ifra om du finner ut noe, ellers kanskje vi kan bestille sammen og slippe unna med litt billigere frakt?
Driver å ser på noen 5-zigen felger sjæl serru. Pro N1 Bronze.

#124282  av olemm

Er med på en bestilling jeg også,

Pro n1 har jeg også sinnsykt lyst på, men hva er ca prisen på de? 8x17

Ole Martin

#124598  av SMT

har ikke greid og funnet noen enda,men holler på og prøve forhandle med ei felgsjappe,for å se om de kan greie og bestille.

ja vi kan gjerne bestille i lagdet blir jo best for alle parte :D

skal sende mail til mag and turbo i kveld og høre på pris på disse felgene.

jeg skla ha 2* 8"-17" og 2* 9"-17".

dere skla begge ha 8"-17" felger?
vist det er flere som har lyst på litt spesielle felger, få de med på kjøp da,da blir jo frakten mye billiger per pers.

skal legge ut post hær når jeg får svar.

#125063  av BrennaRacing

Kan ikke tenke meg at dere får kjøpt det i norske butikker...Men dere kan jo bestille her:

http://www.takakaira.com/rimsandtyres/r ... sindex.asp

#125218  av olemm

Jeg skal ha 8x17 ja, men jeg må få høre pris før jeg sier endelig ja eller nei...

#125229  av FireFox

Må ha meg nye felger jeg oxo.. hvor mye sån ca er prisforskjellen ved å bestille ifra utlandet kontra kjøpe i norge??

#125399  av SMT

prisforskjellen vet jeg ikke.men du få jo ikke tak i 5zigen felger i norge.så man får jo noe som ikke alle andre har :twisted:

#125527  av FireFox

hmm... det er jo ikke dumt da :)

#126314  av SMT

sorry. men jeg får ikke noe her oppe i nord-norge til og ta inn disse felgene. ikke en gang jobben min ha lyst.men de er ikke sikker. sitter enda og slår inn tall på kalkulatoren. :evil:

så vi må nokk bestille selv.men jeg blir ikke og bestill før nermere sommeren 06.

siden bilen blir sett bort til vinteren.

#126356  av 2000celica

SMT skrev: så vi må nokk bestille selv.men jeg blir ikke og bestill før nermere sommeren 06.
:idea: Vil du ha felgene til sommeren, så bestiller du i desember eller januar. :roll: Snakker av erfaring.