TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sider med Supra som kan importeres fra Amerika?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #125667  av Little85

Bare lurte på om noen her vet om noen sider med aktuelle biler som kan importeres fra Amerika?

En annen ting, er biler som man importerer fra Tyskland også venstre-ratt på? Og hvorfor hente biler fra Amerika når man kan svippe ned i Tyskland og kjøpe? :) Vet egentlig ganske lite når det gjelder disse emnene, så takker for alle svar!

#125670  av Dalan

http://www.autotrader.com

Grunnen er vel at det er mye større marked i USA, også pga den lave dollar-kursen så lønner det seg enda mer :)
Klart det er "lettere" å svippe ned til Tyskland, men det er fler og fler som tar inn fra USA nå, mye pga det jeg nevnte over :)
Og ja det er venstre-ratt på biler fra både Tyskland og USA.

#125674  av Little85

Rart med det, men omtrent alle bilene jeg finner når jeg søker på supra i amerika, er enten 800 eller 1000 hk i, samt masse stylet! Ikke så lett og få godkjent til en billig penge her i norge det :) Er det vanskelig og finne originale biler kanskje?

#125715  av sindrejl

finner en drøss med supra fra usa som ikke er stylet og som ikke har 800-1000hk jeg :P

men n/a supra er vanskelig å finne derimot

#126500  av @lpher

sindrejl skrev:finner en drøss med supra fra usa som ikke er stylet og som ikke har 800-1000hk jeg :P

Er vel enklere å få tak på en mkIV N/A enn en original mkIV TT i dag vel? :D

#126508  av Andreazz

Hva med å bare flytte til USA??

#126524  av sindrejl

@lpher skrev:
sindrejl skrev:finner en drøss med supra fra usa som ikke er stylet og som ikke har 800-1000hk jeg :P

Er vel enklere å få tak på en mkIV N/A enn en original mkIV TT i dag vel? :D
tydeligvis ikke.. ventet i 3uker nå etter å kontaktet importører som tar inn fra usa.. still heard nothing

#126539  av @lpher

sindrejl skrev: tydeligvis ikke.. ventet i 3uker nå etter å kontaktet importører som tar inn fra usa.. still heard nothing
Mekelige greier det da....er jo plenty av N/A's på autotrader....

#126545  av sindrejl

@lpher skrev:
sindrejl skrev: tydeligvis ikke.. ventet i 3uker nå etter å kontaktet importører som tar inn fra usa.. still heard nothing
Mekelige greier det da....er jo plenty av N/A's på autotrader....
har du veldig lyst på automatgir so go ahead :P jeg fant ikke noen spesielle med vettuge priser :/

#126569  av @lpher

sindrejl skrev: har du veldig lyst på automatgir so go ahead :P
Skal du ha bil...eller skal du ikke ha bil? :D
sindrejl skrev: jeg fant ikke noen spesielle med vettuge priser :/
Hmm...snodige greier....NA'en har tydeligvis blitt med TT'en på prisoppgangen i løpet av de siste årene....holdt på å kjøpe en dønn strøken 95 NA sjøl jeg (i 2002)...til 12.000 USD....som igjen da var "considered" dyrt :)

Eneste manuelle NA'en jeg fant nå, til en vettug pris...var denne til 13.000 USD
http://www.autotrader.com/fyc/vdp.jsp?c ... ardist=324

..som BTW...så jæskla tøff ut!! :D Facelift-utgave og gode greier jo!! :D
Ergo...ny type baklys...ny type finish på dashbordet etc. :)

#126580  av kaimagne

Det er jo automatkasse på den der da! Sjekk bildet fra kupeen...

#126593  av sindrejl

synes å huske jeg har sett den annonsen der før og kom frem til det samme som kaimagne :)

#126598  av @lpher

kaimagne skrev:Det er jo automatkasse på den der da! Sjekk bildet fra kupeen...
Good point :D

#126614  av sindrejl

uff skulle ikke være så lett.. krever registrering for å få komme inn, men registrering er stengt!? :/