Pretender skrev:Hva må eg ut med for en slik bil?95-96. modell...Er det noen spesielle feil på disse bilene,mye plaget med rust og slikt?
Turbo og bakhjulstrekk er et must når eg skal ha neste bil...
Tja....
93-94 Supra TwinTurbo får du fra i underkant av 400' lapper.
og 95-96 Supra TwinTurbo fra ca. 420' og OPPOVER
Å få tak i noe billigere enn dette nå, med EURON så sterk i forhold til den norske krona er nok dessverre science fiction
Jeg kjøpte min i feb/mars i år....og hadde da lett aktivt i ca. 4 måneder uten å finne 'den rette' bilen...fant et par som rett og slett var oppbrukt!
Til 'litt lavere' priser en normalt....og et par som var veldig fine..men med høy kilometer...og til litt for høy pris....
Men jeg fant supran 'min' tilslutt...
Jeg tolla faktisk inn supran min samme uka som euron gikk i taket...snakk om flaks
What to look for when buying supra?
Tja...de er faktisk VELDIG godt bygd, faktisk INGEN spesielle ting som er kjent for å gå i stykker...ihvertfall på ikke-trimmede eksemplar....men som på alle 'sportsblier' bør du sjekke ting som:
* Grå eller blå røyk fra eksos (både ved tomgang og under kjøring)
* Rust? ....finner du en supra mkIV med rust så skal du skygge banen...fort....for å få til gjennomrustning på supran så må den parkeres i saltvann over en periode ser det ut som
*Sjekk at begge turboene fungerer normalt...du merker det fort
*Komplett servicehefte er ikke dumt
*Sjekk karoseriskjøtene for å sjekke om bilen har vært skadet.
Kommer ikke på mer jeg
Motoren tåler juling..samme med girkasse....både auto og manuell....
Bakakslingen er dimensjonert til 700-800kh!! (på euro utgaven)
Du får bare spørre om du kommer på noe
@lpher
PS! Det står til og med i brukermanualen tli Supran at Turbo utgaven BRUKER mer dekk enn NA'n!
