TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• APR Performance Vinge

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #125629  av @ndreas

Hei! Har ett lite spørsmål angående en APR-vinge(APR GTC-200). Har sett på denne i norge, på powerzone, der den koster 14495,-. Jeg syns kanskje dette er litt i meste laget, i og med at jeg har sett den til utrolig mye lavere priser i USA, også har vi jo så fin dollarkurs nå=) Så lurte rett og slett på om noen vet av noen webshop'er i USA som er til å stole på, og som fører APR-vinger? På forhånd takk=)

Ser nå i ettertid at GTC-300 er avbildet. Det er den nye vingen til APR, og koster litt mer=) Men er egentlig like interessert i begge, selv om jeg liker festene til 200'en litt bedre. DENNE SKAL JEG HA :twisted:
Vedlegg
La ved ett bilde=)
La ved ett bilde=)
as-106757.jpg (11.09 kiB) Vist 1300 ganger

#125630  av Morten

Er vel bare å gå igjennom forhandler lista hos produsenten det da? :wink:

http://www.aprperformance.com/reseller.php

#125634  av @ndreas

Ah! Hehe.. Det tenkte jeg ikke på.. Men er jo muligens noen som har bedre tilbud som ikke står på lista?

#125635  av @ndreas

DÃ¥rlige nettsider hos resellerene i usa :P Men fant jo en svensk nettsjappe da!

http://www.dsign.itc.se/nextgenracing.s ... sp?ID=2503

Lufter litt hva folk syns om denne? Prisen ble jo ikke såå forferdelig heller. Bra hopp fra 14495.- ihvertfall :D

#125874  av celicat23

Har selv hatt en sånn vinge (gt200) og kan si at kvaliteten på den var ivertfall helt utrolig bra. Så, så langt digre karbon oste høvler går - så er det der noe av det bedre :)

#126313  av SMT

den på 200sx forumet.har jeg kjøpt for en liten stund siden :D

trur den kommer til og bli bra på bilen min.eneste er jo at den ikke blir montert før til vinteren. da bilen er omlakert og den orginale vingen er fjernet. :twisted:

#127581  av Kaizern

SMT skrev:den på 200sx forumet.har jeg kjøpt for en liten stund siden :D

trur den kommer til og bli bra på bilen min.eneste er jo at den ikke blir montert før til vinteren. da bilen er omlakert og den orginale vingen er fjernet. :twisted:
Så du skal ikke sette den oppå den originale, har sett mye rare løsninger med sånne vinger... hehe, bra det er noen som gidder å gjøre det skikkelig :lol:

#129398  av SMT

nei, jeg har en formening om at nor noe skla gjøres,skal det gjøres ordentlig :D