Hehe, har ikke betalt en krone for pluggene. Fikk dem av en kompis som ikke skulle bruke dem men ha orginale isteden. Er vel ikke noe særlig med orginal plugger på høyere ladetrykk?
Har merket veldig stor forskjel fra plugg til plugg, faktisk de beste pluggene jeg har hatt i min bil er fra champion, en grad kaldere og kostet meg 150kr for 4stk

Men kjempefornøyd med de pluggene jeg har i min bil nå også, gjenstår og se om de overlever min kjørestil
Har og vurdert "billige" plugger fra ngk, men den gang jeg var innom for og kjøpe klarte de ikke finne rett plugg, så det gikk som det gikk. Kjøpte da HALO plugger, den værste dritten jeg har hatt, sprakk gjorde de og, i ettertid innrømte leverandøren og gitt meg feil varmegrad, selv om det var andre settet de sendte meg. Bare flaks biten ikke datt inn i motoren min pga pluggens utforming i bunn.
Må ærlig innrømme jeg ikke trur på slike vidunderplugger, men hører jeg gode ord fra flere(ikke selgere) er jeg villig til og prøve noe nytt.
Forøvrig har jeg reklame for deg både forran og bak toyparts, så du får sende meg et eksemplar av ngk pluggene, så skal jeg teste de ut hehe.