TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da var det dags for oppgradering av anlegget i mr2'en

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo

#126983  av sindrejl

toyota_mr2 skrev:et gott tips til dere som skal ha bra lyd er å sjøpe asfalt plater åg ha i dørene de jir god lyd i bilen :lol:
hehe trodde de fleste brukte å røske UT asfaltplatene jeg ;) vekt vekt vekt vekt :D

#126995  av bose

hvis man bryr seg om vekt så putter man vel ikke en 12" bak hvert sete (?)

#127005  av sindrejl

bose skrev:hvis man bryr seg om vekt så putter man vel ikke en 12" bak hvert sete (?)
trenger jo ikke hive inn enda mer vekt da når han først har gjort det :P

#127006  av angrykid

bassen blir uansett borte i bilen når man kjører i 90+ med taket av. :-| og det er litt kjedelig, synes nå jeg.

#127027  av chris

Hehe. Tro meg, bassen blir IKKE borte når man har to stk P312 i mr2'en, selv om man kjører med taket av i 200. :twisted: ;)

Vil ikke si jeg har noe problemer med resonnans og sånt nei. Men @lpher har svart godt nok på de fleste spørsmål her synes jeg ;)

#127034  av angrykid

Håper du har tatt bilder av prosjektet ditt, chris :) for om det blir bra, så skal jeg nok en gang herme etter deg. :P du er min rollemodell.. :roll:

#127058  av chris

angrykid skrev:Håper du har tatt bilder av prosjektet ditt, chris :) for om det blir bra, så skal jeg nok en gang herme etter deg. :P du er min rollemodell.. :roll:
Hihi :lol:

Hva med å se på side1 av denne tråden? ;) :P

#127064  av angrykid

chris skrev:
angrykid skrev:Håper du har tatt bilder av prosjektet ditt, chris :) for om det blir bra, så skal jeg nok en gang herme etter deg. :P du er min rollemodell.. :roll:
Hihi :lol:

Hva med å se på side1 av denne tråden? ;) :P
Ja, hva med å gjøre det, sture.. good going :) :roll:

jeg er bombesikker på at dem ikke var der første gangen jeg leste..

#127236  av chris

angrykid skrev: jeg er bombesikker på at dem ikke var der første gangen jeg leste..

Hehe, de var der fra starten av ;)
NÃ¥h.. hva blir det til? skal du ha det samme eller? ;)

#127327  av angrykid

chris skrev:
angrykid skrev: jeg er bombesikker på at dem ikke var der første gangen jeg leste..

Blir nok ikke med det første, nei. :-( motoren min begynner å bli en semuuuuule sliten.. så enten blir det ny motor med mye hester, eller salg av bilen slik den står. :-| får se hva jeg får råd til.

#127414  av chris

angrykid skrev:
chris skrev:

Blir nok ikke med det første, nei. :-( motoren min begynner å bli en semuuuuule sliten.. så enten blir det ny motor med mye hester, eller salg av bilen slik den står. :-| får se hva jeg får råd til.
Ny motor med mye hester!! Ny motor med mye hester!! Ny motor med mye hester!! Ny motor med mye hester!! :D :D :D

#133425  av cappuccino

stilig det du har gjort gett. lyst å prøve meg litt jeg å nå,
du bygde høytalerne ned i der den originale bassen var ?
har du noen mål på kassa ! skal ha en 10" bak der.

#133432  av chris

cappuccino skrev:stilig det du har gjort gett. lyst å prøve meg litt jeg å nå,
du bygde høytalerne ned i der den originale bassen var ?
har du noen mål på kassa ! skal ha en 10" bak der.
Før hadde jeg sub'ene i kasse OPPÅ de originale basskassene.. nå er de basskassene saget bort, og satt inn vesentlig større nye kasser med 12" i :)

#134219  av Fantare

Nice Chris :shock: