TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Streetmeet ved Skedsmohallen 27.08.05 - IDAG!!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #127411  av Corolla Madness

Det er streetmeet i dag, ved Skedsmohallen i Lillestrøm, som ligger i Akershus, så det er bare å finpusse bilen, ta med seg en cola og sette kursen hitover.

OBS: det er muligheter for at politiet har fått vite om detta, så ta det kuli når dere nærmere dere Lillestrøm området.

#127425  av Neemi

I'll be there :)

#127453  av celicat23

Fyrer vel kanskje opp yaris'en og titter innom. Alltid gøy å se onkel blå stressa og sure fordi de for en gangs skyld må lette på ræva og jobbe litt for penga.

#127491  av pkgrette

kommer vel.. men uten toyotaen som vanlig :( jaja

#127529  av 2fastgt4

hmmmm.
har akkurat vært der og angrer på at jeg dro.Mye biler å enda flere mennesker.
Hadde med meg kona så jeg bestemte meg for bare å kjøre en liten runde inne på plassen,å dra igjen.Da jeg var på vei ut begynner en fyr med en opel å børne så dekkrøyken står omtrent rett foran meg.
Desverre kommer folk løpende til så det ble umulig for meg å fløtte bilen. Var omringet av folk.
Måtte da bare vente til han var ferdig,var hele tiden nervøs for å bli truffet.
Pluttselig stopper han å børne."phuuuuh" sier jeg og var glad for at det gikk bra.Folk tettet seg veldig under dette for å ta bilder og filme.

Så like plutselig bestemmer han seg for å ta en runde til,men denne gangen hadde han ikke bremser igjen.
Da smalt det godt og jeg hørte glass som knuste pluss andre dyre "lyder"

Gikk ut av bilen for å se på skadene.Det var mange dype breie riper i fangeren på venstre side+ at lykte spyleren var knekt.

Hannes styla opel hadde knust glassfiberfanger bulk i skjermen knust hovedlykt +diverse fester.

Tankene jeg sitter igjen med nå er at han var veldig heldig.Hadde ikke bilen min stått der så ville folkene stått nærmere.Det er ganske sikkert.
Folk sto så nærme at de støttet seg på bilen hannes når de tok bilder.
Flaks det ikke sto noen mellom bilene når det smalt.Det gjorde det 3 sek. før.

Neste gang parkerer jeg langt unna og går.

#127530  av celicat23

Første jeg tenker er "glad vold". Sånne IDIOTER er det som ødlegger for alle andre. Burning er vel det mest latterlige som finnes å gjøre. Og det værste er at folk syns det er gøy?!?

Du burde kreve han for penger privat og gi han store mengder juling. I det *minste* politi anmelde han.

#127535  av uLL_soKKen!

uber dust har jeg å si.. bann de fra treff!!

#127550  av Neemi

Var der jeg og.
Satt på med en kompis, og lot bilen stå hjemme.
Egentlig like greit etter det jeg så og leser hva 2fastgt4 skriver.
Kondolerer :(

Nesten så man kan få forståelse for hvorfor "onkel" ikke synes disse treffene er særlig ok.

#127551  av pkgrette

hmm ja så deg men ikek bilen syns detta treffet var bedre en i hønefoss så nå forventer jeg flere enn det som var her i drammen den 11

#127575  av elino

Var der vi og.....en liten tur, etter en laaang dag med drag på Gardemoen... *Øresus ennå*
Utrolig kjedelig det som skjedde med bilen din :cry:
Det blir gitt mye kritikk til "onkel" i slike anledniger, men det er jo litt rart.... en hadde muligens sluppet unna slike episoder hvis han hadde vært der :roll:....den stunda vi var på Lillestrøm i går så vi ikke en politi....det er jo litt rart da :roll:
Sist redigert av elino den 28 aug 2005 13:31, redigert 2 ganger totalt.
 #127591  av pkgrette

hmm ingen fra forumet der da.. skuffa... biler tenker jeg på så nemi i verfall
Vedlegg
celica
celica
IMG_3964.JPG (62.67 kiB) Vist 1047 ganger
avensis
avensis
IMG_3962.JPG (42.26 kiB) Vist 1045 ganger
supra
supra
IMG_3948.JPG (70.48 kiB) Vist 1052 ganger

#127601  av Neemi

Stemmer at du ikke så bilen min, for den var hjemme.
Hadde planer om en liten bytur etterpå, så da var det greit å bare sitte på.
 #127603  av elino

pkgrette skrev:hmm ingen fra forumet der da.. skuffa... biler tenker jeg på så nemi i verfall
Ikke det????

Vi var da der med supraen vår.....gjør ikke så mye av oss kanskje :roll:
og "grimfer" var der med sin GT4.... hyggelig å hilse på deg :wink:

#127634  av pkgrette

den svarte supran?

#127639  av elino

pkgrette skrev:den svarte supran?
Nei, en rød
Vedlegg
003_782.jpg
003_782.jpg (34.42 kiB) Vist 1705 ganger