TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Streetmeet ved Skedsmohallen 27.08.05 - IDAG!!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#127641  av elino

pkgrette skrev:den svarte supran?
Var det en svart også??
Sto selv ved en lilla....så vaa sin og en hvit.....var nesten et lite supratreff å regne :D

#127656  av pkgrette

:cry: så den ikke jeg.. var ikek en mk1 er der eller :cry: :cry:

#127661  av elino

pkgrette skrev::cry: så den ikke jeg.. var ikek en mk1 er der eller :cry: :cry:
Kom like over ni og dro før elleve.... det var jo så mye folk og bil, så det er ikke bare å få med seg alt heller :D :wink:

#127706  av Fredrik

2fastgt4 skrev:hmmmm.
har akkurat vært der og angrer på at jeg dro.Mye biler å enda flere mennesker.
Hadde med meg kona så jeg bestemte meg for bare å kjøre en liten runde inne på plassen,å dra igjen.Da jeg var på vei ut begynner en fyr med en opel å børne så dekkrøyken står omtrent rett foran meg.
Desverre kommer folk løpende til så det ble umulig for meg å fløtte bilen. Var omringet av folk.
Måtte da bare vente til han var ferdig,var hele tiden nervøs for å bli truffet.
Pluttselig stopper han å børne."phuuuuh" sier jeg og var glad for at det gikk bra.Folk tettet seg veldig under dette for å ta bilder og filme.

Så like plutselig bestemmer han seg for å ta en runde til,men denne gangen hadde han ikke bremser igjen.
Da smalt det godt og jeg hørte glass som knuste pluss andre dyre "lyder"

Gikk ut av bilen for å se på skadene.Det var mange dype breie riper i fangeren på venstre side+ at lykte spyleren var knekt.

Hannes styla opel hadde knust glassfiberfanger bulk i skjermen knust hovedlykt +diverse fester.

Tankene jeg sitter igjen med nå er at han var veldig heldig.Hadde ikke bilen min stått der så ville folkene stått nærmere.Det er ganske sikkert.
Folk sto så nærme at de støttet seg på bilen hannes når de tok bilder.
Flaks det ikke sto noen mellom bilene når det smalt.Det gjorde det 3 sek. før.

Neste gang parkerer jeg langt unna og går.
Skjønner ikke at folk tør å burne, når det står folk og biler så nærme! :roll:

HÃ¥per det ordner seg 2fastgt4..!

#127799  av 2fastgt4

takk for all medfølelse :D
detta ordner seg sikkert.Han virker ganske grei denne karen :)
Ser ut til at det skal ordne seg.Vi har en avtale som ser ut til å gå i orden.
Han var oppriktig lei seg og forstår at han har blemma.

#127990  av grimfer

Jeg var der!

Som Elin var jeg på Gardermoen hele dagen og var ganske sliten, så jeg dro ganske tidlig. (Hyggelig å hilse på deg, Elin! :D)

Syntes det var ganske moro jeg.

Men å komme seg ut derfra med en clutch som "låser" seg hver gang den brukes, ble nærmest som rytmisk sportsgymnastikk...

Neemi, jeg har ikke glemt pilsen jeg skylder deg! :D

#128065  av grimfer

Forresten; noen som vet om det ble skrevet om street meet'et i noen aviser eller noe etterpå?

#128077  av Neemi

Sto ingenting i RB i går hvertfall, fant ikke igjen søndagsavisen så den har jeg ikke fått sjekket.