TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Japsetreff 2005 pÃ¥ Rudskogen 21 August!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#127370  av Lilli

uLL_soKKen! skrev:En god del bane kjøring bilder her, og så klart flott for den som liker det.
Ja mye flotte bilder her, Ullsokken.. 8)

Takk for den hyggelige mailen fra deg...... :)
Keep up the good work....

#127372  av uLL_soKKen!

haha, takker..
joda, jeg prøver så godt jeg kan.
Håper bare jeg fikser å få med meg fler treff så jeg har noen fler gode bilder å stille med etterhvert ;)

#127377  av kaimagne

uLL_soKKen! skrev:Jeg vil takke den hyggelige sexy mannen med den røde celica'n for å ha tipset meg med denne siden, tusen takk, og her er bildene jeg lovte å legge ut ;)
Hihi, man kan jo få stort ego av mye mindre enn sånne kommentarer... :D
Men takk uansett, og velkommen ombord!

Bra bilder forresten! Tydelig at du har trent mer på dette enn meg... Keep up the good work!

#127386  av uLL_soKKen!

Ja jeg liker legge litt humor i det, + at om jeg la inn "hyggelig+sexy" delen var jeg 100% sikker på at du kom til å vite det var deg med en gang, tok jeg feil kansje??

nja, kan ikke si jeg har trent så mye på det, heller det at jeg elsker ta bilder og kansje har sansen for det... sier kansje for jeg ikke er helt sikker hva jeg selv synes om bildene, men et jeg liker veldig godt var dette: Bilde

en ting jeg vet er at den slangen og den lille svampen skulle vært borte og kansje satt celica'n littebitt mer i center så hadde det blitt bedre, men likte det at du må på en måte se opp på den :D

men EN ting må jeg si deg, å ta bilder utenfor LIDL er ikke tingen altså, så da vet du det til neste gang du er på LIDL, IKKE dra frem kameraet!!

og takk for "velkommen om bord", flott å være her :D

#127392  av mk1 black limited

Arne rebel skrev:Så på filmen som Inset la ut at det ikke er hetsene som teller alt i en bil...parkerte mange med kanskje dobbelt så mye hester ser jeg. Da var filme lagret, så nå kan jeg "tørr trene" på sporvalg slik at jeg kan kopiere de fra en rutinert mk1 fører 8)
Nå, nå, ta ikke alle valgene for god fisk, det kan hende det er mer effektivt å kjøre andre spor, men det funker for meg. :-)

#127399  av Anders gullstein

Bruker samme spor som deg Jørn, så det kan da ikke være så langt fra korrekt. Men regner med det går å ta noen alternativ linjer, kanskje på baksiden.

#128103  av jsun

uLL_soKKen! skrev:haha, takker..
joda, jeg prøver så godt jeg kan.
Håper bare jeg fikser å få med meg fler treff så jeg har noen fler gode bilder å stille med etterhvert ;)
Flotte bilder synes også jeg :D
Spesielt den sorte 2000 Celica'en.... hmm noen lakerere her?? Leppa på bilen min trenger en oppussing ja :wink:

#128108  av uLL_soKKen!

Æsj tok jeg med den svarte celica'n :O

Neida, tuller...

Men takk for skryt av bildene, er god å få det, flott motivasjon :D

#128110  av jsun

Som sagt bildene dine "uLL_soKKen!" var veldig bra... jeg gjorde en liten redigering... håper du ikke blir sur :wink:
Men ser man godt på (speilbildet i fangeren min) .... kan det være deg :wink: He he!! Sort farge på bilen avslører det meste!!!
Vedlegg
Min bil.jpg
Min bil.jpg (7.4 kiB) Vist 2227 ganger

#128113  av uLL_soKKen!

FYYY... værste er at men ser meg skikkelig tydelig og :S

Men men, så er ikke jeg noe redd å vise meg heller *peke på avatar*

Som straff skal jeg farge bilen din rosa :twisted:

#128115  av jsun

uLL_soKKen! skrev:Æsj tok jeg med den svarte celica'n :O

Neida, tuller...

Men takk for skryt av bildene, er god å få det, flott motivasjon :D
He he... bra mann du!! 8)

#128116  av uLL_soKKen!

hvem er det du kaller mann?

#128119  av jsun

uLL_soKKen! skrev:FYYY... værste er at men ser meg skikkelig tydelig og :S

Men men, så er ikke jeg noe redd å vise meg heller *peke på avatar*

Som straff skal jeg farge bilen din rosa :twisted:
Hmm... rosa.. ikke bra... men hva med blue/fiolette....??
I en toning som går over!!! Litt camelon??? 8)

#128122  av jsun

uLL_soKKen! skrev:hvem er det du kaller mann?
Hmm... vet ikke helt hva du mener nå.. bare et uttrykk... jeg er dog helt hvit!!
Men likte bildene dine fra "Japsetreffet" hva mer kan jeg si??

#128124  av jsun

Hmm... får ikke svart på innleget jeg... men jeg skjønner at jeg jeg dreit meg bra ut nå... du er jente du?? Beklager så mye!!!!!
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8