TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hvor mye hk greier walbro 255l/t??

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #128513  av sleeper

som overskriften sier! :D

og finnes det noen som er enda større? (som passer rett inn? oppgradert til supra??)
 #128581  av Morten

sleeper skrev:som overskriften sier! :D

og finnes det noen som er enda større? (som passer rett inn? oppgradert til supra??)
Regnes vel til å holde til ca. 500hk mener jeg, MEN det kommer an på en masse forskjellige variabler som f.eks. basetrykk osv. Så ikke gamble istykker motoren din på mitt utsagn! :wink:

#128687  av sleeper

hm... da kommer den til og ligg på grensa... :? finnes det noen større pumper som passer rett inn? f.eks oppgradert pumpe til supra??

#128697  av Morten

sleeper skrev:hm... da kommer den til og ligg på grensa... :? finnes det noen større pumper som passer rett inn? f.eks oppgradert pumpe til supra??
Har sett at noen har klart å lure inn et "twin-walbro"-oppsett på MR2 ihvertfall. Men hvis Celica er noenlunde likt som MR2 i oppbyggingen av bensin-systemet må også resten av rørene til og fra tank/fuelrail osv. bygges om pga. de er for tynne for mengden bensin... I tillegg bør/må det trekkes opp nye kabler til pumpen(e) med rele pga. altfor tynn kabel orginalt til den strømmen det er snakk om. :roll:

#129225  av sleeper

har tenkt på det... det er vel ikke mer en 6mm slange org på disse bilene?!?

det med strøm greiene har jeg allerede fiksa når autronicen beli inst! :D

men hva gjør supra folket når det skal hentes 600hk da? er supra pumpa større org?

#131049  av 2fastgt4

har sett at fse har oppgraderingspumper for celica og supra.
både for trackdays og competition.

#131074  av sleeper

2fastgt4 skrev:har sett at fse har oppgraderingspumper for celica og supra.
både for trackdays og competition.
men jeg har jo allerede den oppgraderte pumpa til celica!..?