TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• er pÃ¥ jakt etter effektanlegg til t20, 1.8i (7A-FE)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #127298  av premo

ja da var jeg også kommet meg til dette forumet da. har hatt bilen min i rundt et halvt år og er veldig fornøyd. har hatt lyst på celica siden jeg var 15 og nå har jeg den :)

men jeg er på jakt etter effektanlegg til bilen min, en 1997 1.8i (7A-FE). noen som har noen tips?
Sist redigert av premo den 27 aug 2005 22:05, redigert 1 gang totalt.

#127304  av CelicaTurbo

hei og velkommen til forumet! Men jeg foreslår at du leser forumet regler ( http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?p=98709#98709 ) og deretter endrer emneteksten din til noe som bedre forklarer innholdet i din post. Du kan redigere din egen post ved å trykke "endre"-knappen, og da legge inn en annen emnetekst.

#127447  av Raze_r

syntes nå emne passer godt jeg da....
effektanlegg- og han spør om effektanlegg til bilen sin...

#127454  av Dalan

Raze_r skrev:syntes nå emne passer godt jeg da....
effektanlegg- og han spør om effektanlegg til bilen sin...
Kan godt spesifisere det litt bedre da ;)
Har han/hun:
-Kjøpt effektanlegg og vil vise det frem
-Kjøpt effektanlegg og trenger hjelp\tips til å montere det
-Behov for hjelp til å finne et effektanlegg til bilen sin
-Tips om et bra effektanlegg (da til hvilken bil?)
osv. ;)

#127471  av AndreasP

Ja jeg stjeler ett av "emnene" til Dalan jeg da ;) Tips om et bra effektanlegg til en Celica T20 1,8l... Kjekt å vite hva man skal bruke pengene på framover ;)

#127494  av 94CelicaGT

skaff deg noen som kan sveise og ordne deg med 2,5" hele veien og kjøp deg Laser DeepTone dobbel endepotte. billig invistering :)

spør Celicadeath her inne som kjøpte min om lyden ;) Ren og Sykt Mørk lyd! Har selv hatt 3,4 og 5" i alle varianter på både celica og civic o.l og det kan ikke sammenlignes :)

Kjent over hele landet..høres over hele landet :P

#127524  av premo

høres jo greit ut det 94 celica gt :) hvor mye tror du det vil koste meg i deler?? alltid fint med rimelige og gode deler :)

#127580  av 94CelicaGT

kommer helt an på om du har folk til og hjelpe deg og sveise eller om du gjør det selv.

"All LASER Deeptone exhausts are equiped with the famous rotation flow system, to create the unique deeptone sound. LASER Deeptone sportexhausts are stainless steel performance products designed to combine performance gain with optimal sound characteristics"

Bilde

Jeg fikk kjøpt potta der gjennom Mekonomen..men vet ikke om de har de lengre.. rørene skaffa jeg selv..2,5" hele veien..er uten tvil det beste Jeg har hatt av REN og ikke minst Sinnsyk DYP lyd! og har hatt mye med 5" etc som har mer "uren" lyd..så den der Skremmer vannet av folk når man gir på :P men samtidig kan man kjøre nesten stille hvis man unngår og trø gassen for hardt i bunn ;)

#127931  av premo

takk, skal du ha 94celicagt. jeg skal ta å sjekke opp i dette. høres ut som noe jeg kan like :)

#128048  av AndreasP

Mulig jeg er helt på jordet nå, men trengs det EU godkjenning på effektanlegg? Syns det virker som alt som er kult å gjøre med bilen må godkjennes :cry: Og er det evnt vanskelig å få effektanlegget godkjent? Purken rundt omkring finner på så mye rart og skal bry seg om alt så kjekt å ha papirer på at det er lovlig ;)

#128648  av AndreasP

Ingen svar på innlegget mitt? Ikke tving meg til å starte ett nytt emne a gutta :P Hehe..

#128652  av 94CelicaGT

har eu-godkjent biler med både 3",4" og 5" anlegg med en helt voldsom lyd uten at de har sagt noe på det.. spørs vel hvis du kjører på biltilsynet og tar eu-kontrollen..da vil de nok måle db fra anlegget regner jeg med..men er sjelden noe problem utenom