TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#128592  av FireWalk

Om du hadde fått noen kommentar hadde det vel vært det motsatte :-)

Den vitsen er jo et godt eksempel på at det ikke alltid er lurt å gå rett på sak, men at det kan lønne seg å gå litt rundt grøten likevel :P

#128593  av Neemi

FireWalk skrev:Om du hadde fått noen kommentar hadde det vel vært det motsatte :-)

Den vitsen er jo et godt eksempel på at det ikke alltid er lurt å gå rett på sak, men at det kan lønne seg å gå litt rundt grøten likevel :P
Ærlighet varer lengst har jeg hørt ;)
Men det finnes jo kanskje noen grenser for hvor direkte man skal være ja, trenger jo kanskje ikke gå inn for å såre bare for å gjøre det.
Kan det såre og glede, eller bare glede så er det jo bare å kjøre på.

Noen ganger er faktisk ærlighet som sårer og bra.....det gir mer enn ingenting.

#128594  av Lilli

FireWalk skrev:
Neemi skrev:Hehe.....oppdragelse viker for erfaring og sunn fornuft.

Hvorfor gå rundt å lure og bekymre seg når svaret er et lite spørsmål unna?
hehe.. jeg tenkte faktisk på deg, om situasjonen var snudd, så kunne du faktisk godt vært den personen som satt bak disken :P

eneste at med deg så hadde det kommet et "oops.." rett etterpå :P hehe.. :lol:
He he ja det stemmer vel bra det Carina....? 8)

#128597  av Lilli

Neemi skrev:
FireWalk skrev:Om du hadde fått noen kommentar hadde det vel vært det motsatte :-)

Ærlighet varer lengst har jeg hørt ;)
Men det finnes jo kanskje noen grenser for hvor direkte man skal være ja, trenger jo kanskje ikke gå inn for å såre bare for å gjøre det.
Kan det såre og glede, eller bare glede så er det jo bare å kjøre på.

Noen ganger er faktisk ærlighet som sårer og bra.....det gir mer enn ingenting.
Ja, er helt enig i dette Carina og dette bør være en del av alles oppdragelse!!
Booka forresten bilett i dag, så vi får ta den festen 8)

Ikke langt unna 100 sider nå.... :D

#128600  av Neemi

Neemi skrev:
Ja, er helt enig i dette Carina og dette bør være en del av alles oppdragelse!!
Booka forresten bilett i dag, så vi får ta den festen 8)

Ikke langt unna 100 sider nå.... :D
Alltid klar for fest jeg ;)
Egentlig så har du tima helt feil da for gatebil er 16-18/9-05 ;)

#128603  av FireFox

.....................................................trøtt............................... jobbe 15 timer hver dag tar på assa.......

#128635  av grimfer

Jeg tror muligens jeg er en av dem som går mye rundt grøten.

Det er greit nok det, så lenge man er flink til å ta antydninger og hint fra andre. Men det er jeg ikke, så mesteparten av tiden skjønner jeg ingenting av hva som skjer rundt meg.

Heh. Et under at jeg ikke lever i evig sølibat.

#128656  av angrykid

sølibat er bra.

Livet er underbart, så lenge underlivet er bart :D

#128664  av celicat23

Det tradisjonelle treffe hverandre, bli forelsket, flytte sammen, osv...Bare jeg skriver om det så kjenner jeg veggene i rommet komme mot meg. Ett sånt forhold = samme som fengsel. Inne sperret, og kan ikke gjøre som du vil. Nei takk.

Det er SÅ digg når begge har sitt eget sted å være, og ingen forventer seg noe mer enn og treffes litt nå-og-da for litt gøy sammen. Treffes 1, 2, MAX 3 ganger (!!!) i uka. Da holder forholdet seg ferskt og spennende. Treffe hverandre når man VIL se hverandre, ikke fordi man føler man må. Så kan du være mann og drive med bil, rape, spise grandis i boxer'n, og alt som hører med. Mens hun på sin side diskuterer vaske mopper og hvilken kjendis hun hadde lagt seg på rygg for med venninne sine, og være typisk jente.

Bare så synd stort sett alle en møter skal være sånne innpå slitene "hei kjæresten min, kommer du en tur til meg?" masete kvinnfolk som tror de kan forandre på deg. Første tegn på at det bare er å gjøre det slutt, er når hun flytter på noe i leiligheten din, kjøper klær til deg, eller foreslår hvordan du skal klippe håret. Da er det bare å begynne lete etter neste. Bruk hun du har sålenge, for å få så mye sex som mulig, i forberedelse til den perioden du kanskje vil gå alene etter det er slutt frem til du finner ny.

#128669  av TheStig

celicat23 skrev:Det tradisjonelle treffe hverandre, bli forelsket, flytte sammen, osv...Bare jeg skriver om det så kjenner jeg veggene i rommet komme mot meg. Ett sånt forhold = samme som fengsel. Inne sperret, og kan ikke gjøre som du vil. Nei takk.

Det er SÅ digg når begge har sitt eget sted å være, og ingen forventer seg noe mer enn og treffes litt nå-og-da for litt gøy sammen. Treffes 1, 2, MAX 3 ganger (!!!) i uka. Da holder forholdet seg ferskt og spennende. Treffe hverandre når man VIL se hverandre, ikke fordi man føler man må. Så kan du være mann og drive med bil, rape, spise grandis i boxer'n, og alt som hører med. Mens hun på sin side diskuterer vaske mopper og hvilken kjendis hun hadde lagt seg på rygg for med venninne sine, og være typisk jente.

Bare så synd stort sett alle en møter skal være sånne innpå slitene "hei kjæresten min, kommer du en tur til meg?" masete kvinnfolk som tror de kan forandre på deg. Første tegn på at det bare er å gjøre det slutt, er når hun flytter på noe i leiligheten din, kjøper klær til deg, eller foreslår hvordan du skal klippe håret. Da er det bare å begynne lete etter neste. Bruk hun du har sålenge, for å få så mye sex som mulig, i forberedelse til den perioden du kanskje vil gå alene etter det er slutt frem til du finner ny.
To ting. Den første saken jeg legger merke til er at avsnitt 2 og 3 er forbløffende like i lengde! Helt sykt (ble komprimert i min quote)

Andre tingen er at alle de tingene der ser jeg på som positivt. Kjerringa mi bor til meg men jeg spiser fortsatt grandi med ekstra ost(hu som lager) i boxern, kan ikke rape og fjerte da men det er en liten pris og betale.. Og når det kommer til bil så spør hu stadivekk og hører villig etter når jeg babbler i vei. Noen ganger går det opp et lys for meg.. Innser plutselig at jeg seriøst burde få meg et nytt liv siden jeg BARE snakker om bil (nesten da).. Men så kommer jeg også på at hu hører jo etter time eller time, dag etter dag.. Good woman

#128671  av celicat23

For all del, alle har forskjellige erfaringer og preferanser når det gjelder forhold. Sier ikke at min måte er eneste riktige. Når en skriver om ting, så har en stort sett sine egene opplevelser og forhold til ting å bruke som referanse. Mange er kjempe fornøyd med det å bo sammen, få barn, og hele den pakka. Får all respekt for at de klarer det.

#128673  av TheStig

men la du merke til lengden på avsnittene dine? :p

#128676  av Lilli

TheStig skrev:
celicat23 skrev:Det tradisjonelle treffe hverandre, bli forelsket, flytte sammen, osv...Bare jeg skriver om det så kjenner jeg veggene i rommet komme mot meg. Ett sånt forhold = samme som fengsel. Inne sperret, og kan ikke gjøre som du vil. Nei takk.

To ting. Den første saken jeg legger merke til er at avsnitt 2 og 3 er forbløffende like i lengde! Helt sykt (ble komprimert i min quote)

Andre tingen er at alle de tingene der ser jeg på som positivt. Kjerringa mi bor til meg men jeg spiser fortsatt grandi med ekstra ost(hu som lager) i boxern, kan ikke rape og fjerte da men det er en liten pris og betale.. Og når det kommer til bil så spør hu stadivekk og hører villig etter når jeg babbler i vei. Noen ganger går det opp et lys for meg.. Innser plutselig at jeg seriøst burde få meg et nytt liv siden jeg BARE snakker om bil (nesten da).. Men så kommer jeg også på at hu hører jo etter time eller time, dag etter dag.. Good woman
Det gjelder vel å "finne" den rette da... :wink: Et forhold skal jo ikke være et fengsel...
Og vi jenter går faktisk rundt i stringen og spiser grandis vi og...OG blir lei av masete menn som prøver å tjore oss til "moppen"... :?

The stig...Virker som om du har en...good woman 8)

Og det er jo ikke alle som absolutt MÃ… ha en samboer.. :wink:

#128678  av TheStig

uten tvil.. Hu er vel 19 snart, men på sommertreff ble hun vinket av banen fordi de trodde hu var under 16! haha, skulle sett et forbannet og fornæmet kvinnfolk da ja :D'
Btw merkelig at noen kan bedømme alder på noen i en bil som har på helhjelm og paserer i 120 km/t
Vedlegg
P1010004.JPG
P1010004.JPG (123 kiB) Vist 1051 ganger

#128698  av FireWalk

Alle har jo forskjellige meninger og erfaringer. Skjønner litt hva Celicat mener. Om jenta beygnner å skal forandre på deg og ditt hele tiden så føler du jo at hun prøver å forme deg til å bli slik hun vil ha deg, og at du i utgangspunktet ikke er bra nok. Hvorfor i alle dager ble hun da sammen med deg i utgangspunktet om det er så mye feil med deg? :wink:

Mange jenter som er sånn desverre.. leste om det der i et blad for litt siden.. om alle feilene kvinner gjør når de blir sammen med noen.. at de begynner å skal forandre dem osv.. bestemme hvilke klær de skal gå i, hvilken frisyre de skal ha, hva de skal spise, hvordan de skal prate og hva de får se og ikke se på tv osv..

Da blir det fort som et fengsel... ;)

Men ikke alle jenter er like, det finnes nok noen som er akkurat slik du vil at hun skal være. Det gjelder bare å finne henne. Den rette som det sies over her. :-)

Jeg tror det finnes noen som passer til alle. Alle er jo forskjellige, og det finnes så mange unike personligheter der ute at det må da finnes x antall kombinasjoner av dem som faktisk er kompatible. hehe...
  • 1
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 1167