TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hva trengs til montering av styling???

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #128376  av Azrael

Jeg får stylinga mi om ikke mange dagene. Hadde tenkt å montere denne selv, og lurte derfor på hva jeg trenger og hvordan jeg skla gå fram? Den må vel pusses og grunnes før den lakkeres? Og hva funker best til å feste sideskjørtene?

#128426  av Neemi

Hva slags styling har du kjøpt da?

Jeg monterte mine sideskjørt med rutelim, mens Firewalk som har samme kitet tror jeg brukte skruene som fulgte med som han faktisk fikk :P

Tilpass stylingen til bilen først, deretter sender du den til pussing/grunning/lakkering.

#128545  av Azrael

Neemi skrev:Hva slags styling har du kjøpt da?
Jeg har kjøpt styling fra RBT-tuning gjennom Restyle.

http://www.nrw-tuning-center.de/portal/ ... fault.aspx og erebuni shogun sideskjørt. Stylinga ble egentlig litt mer ekstrem enn jeg hadde tenkt, men etter å ha lett en del, og siden jeg må ha noe ikke alle har, falt valget på den. Jeg håper det blir bra og ikke alt for "overkill". Skal også bygge eksos som er på det bilde av bakfangeren, og det blir black chrome lexus baklykter.

Kommer til å legge ut bilder i løpet av prosessen under en prosjekt tråd, så de som er interessert kan følge med :)

#128896  av bullit

Det kitet der har jeg aldri sett til en mr2 før. Men det var utrolig fett... Hvor mye var det det kosta deg? og hvor mye tror du at du har lagt ut etter frakt og lakkering til sammen?

#129082  av Azrael

Jeg er vel den eneste med dette kitet til MR2 i landet så langt. Er ikke helt sikker på hvor mange kit RBT har solgt til MR2, men det var ikke så mange. Jeg hadde heller ikke sett dette kitet før jeg fikk en link til RBT av selger til Restyle.

Jeg har ikke fått den eksakte prisen ennå. Jeg skal også hellakkere bilen i løpet av vinteren, så hvor mye det blir har jeg ingen anelse om. Men du kan ta kontakt med Restyle, så vil sikkert han hjelpe deg med resten. Jeg handlet ihvertfall der og fikk sinnsykt bra service. Tok en stund før jeg fikk stylinga (bakfanger + frontfanger) fra de i Tyskland da. Så det er ikke sikkert han vil anbefale flere å handle der. Jeg bestilte alt i April, og fikk ikke tingene fra RBT før nå. Men jeg syns det var verdt å vente på.

Kult du syns den var bra :) ! Gleder meg til å få den på bilen.