TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Satt inn nytt anlegg i mr2'en

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #129123  av Etelleran

Satt inn 2x12" JBL subs 6,5" JBL i dørene, diskanter i speilene. Fulgte med sånne små firkantie bokser (2 stk) med skru hull for å feste ledninger i, aner ikke hva de er til.. noen som vet? ser gjennom gitteret at det er en 2(0?) ohm inni der...

uans. Jeg har kobla hele sullamitten sammen med en rockford fosgate spiller å en 2x600 JBL forsterker samt en 4x300 JBL forsterker... å når jeg har holdt på i 3 dager, for så å slå på strømmen. Jorra Diskantene v/speilene hyler ut som bare det. Litt sånn altfor høyt å alt er mest skurr.

Hører faktisk lese lydene til cd platen via de høytalerne når cden leses. Har litt (da mener jeg minimalt) lyd i 6,5" tommerne måtte kjenne etter om de faktisk rørte på seg. Noen som har en fjerneste anelse hva som er gæli? :cry: Litt trøtt å frustrert nå så unnskyld mine skriveleifer å dårlige forklaringer :evil:

*rådvill*

#129124  av Dalan

Prøv å koble med de små firkantede boksene dine, det er nok helt sikkert delefilter ;)
Burde være seks tilkoblinger på de, "Input (eller lignende)" og "Woofer" og "Tweeter" + og - på hver
Koble fra forsterker til Input, så fra Woofer til 6,5" i døra og fra Tweeter opp til diskantene ved speilet.
:)

#129177  av Etelleran

takk takk, skal prøve å se om det hjelper :)

EDIT: Tja, fikk kjørt lyden litt mindre gjennom diskanten med en slik boks. Men fortsatt... lyden er helt grusom :cry: :cry: :cry:

skjønner ingenting..... :!: Noen som kan hjelpe en frustrertmann :?: