monster11 skrev:hvordan oppgrader jeg understelet?
hvad er forskjellen på mine bremser og på en 87+?
og hvad koster det og få den godkjent?
en fin understells guide:
http://www.club4ag.com/faq%20and%20tech ... _guide.htm
vet flere velger justerbare koni dempere når de oppgraderer, du kan spørre de om de er fornøyde, blandt annet ArildM her på forumet har nylig byttet til koni.
Videre er det fjærer og foringer, polyurethane foringer eller TRD sine foringer til mr2 aw11. Fjærer er vanskelige å få som TUV godkjente, men det ligger en tråd her på forumet om TUV godkjente fjærer til aw11
Forskjellen på dine bremser og 87+bremsene er:
*s-braketten som holder bremseklossene
*bremseskivene, 87+ har større diameter
*bremseskjold 87+ er større, mange velger å kjøre uten disse med tanke på kjøling mens andre foretrekker å holde skivene sine beskyttet.
Hva det koster å få den godkjent med 4a-gze. Hvis bilen er registrert i Norge for over 10år siden, så betaler du ikke en døyt.
Hvis den er importert etter 1995, så må du betale etter tollvesenets sine satser