TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Skade/lakkering!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #128767  av miiic

Noen som kan si noe om denne skaden... For meg ser den ikke spess stor ut, men kanskje det er noen av dere som har en annen mening ?

Med litt utretting, pussing og sparkling kan vel dette ordnes :) ?
Vedlegg
DSC00384.JPG
DSC00384.JPG (185.62 kiB) Vist 102 ganger

#128797  av Henrik

ser ikke bra ut. men det er vel ingenting ikke litt sparkel og lakk kan redde...

Hehe.....

#129095  av FireFox

Hmm... ser ut som et godt stykke arbeid spørr du meg :? se nedover på siden av lykta.. ser ut som om det er no bulker eller no der oxo.

tror uansett det blir mye sparkling på panseret.

#129170  av miiic

har ny skjerm og panser, men har lyst å redde det pansret der:) Derfor jeg lurte ;p

#129314  av FireFox

Oki, pga scoopene eller? :D

#129318  av ochagenes

Om du har anna panser så er det vel berre å skjære ut den ødelagde biten og sveise inn igjen biten frå panseret som er i orden.

#129466  av miiic

ochagenes skrev:Om du har anna panser så er det vel berre å skjære ut den ødelagde biten og sveise inn igjen biten frå panseret som er i orden.
Det hørtes veldig komplisert og unødvendig ut ;p Tar heller å lakker det nye pansret, så kan jeg heller bearbeide det andre etterhvert :)

#129467  av miiic

FireFox skrev:Oki, pga scoopene eller? :D
Ja, tenkte mest pga scoopen! Kan jo såklart skjære ut å sette i et nytt scoop i ny pansret, men det blir også mye arbeid:P Derfor vil jeg heller redde det gamle :lol:

#129702  av Kjelliken

:D er ikke så vanskelig og lage det scoopet der. siden jeg bygget den bilen der fo x antall år siden så er det sikkert like let og ta det ut kjære hull og lime det på det nye panseret.

En fordel og ha gode kontakter på lakkering i allefall. :wink:

burde apsolutt la seg gjøre og fikse de skadene også ikke det men de kan virke litt vrien. :wink: