TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyota Tacoma X-Runner

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #129732  av aveib

Er det noen her som vet om det går noen X-Runnere her i Norge :?: Jeg får snart min fra USA :D og lurer på om jeg blir den første.

#129771  av 2fast4u

Tror nok du blir den første med 2005 X-Runner i Norge, har ikke hørt om andre hittil.
Denne som angrykid beskriver her: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... ht=#129436
er en 2000 mod SR5 med TRD offroad package.
Motoren i denne er en 3,4 ltr Twin Cam 24 ventiler V6 som på denne årsmodellen skal yte 197 hk.
Eier til denne bilen har også bestilt seg masse ekstrautstyr som ventes fra statene i disse dager.
Der kommer det blant annet TRD headers og eksosanlegg,annet luftinntak, hevesett og 3-doble bøyler på flak.
Supercharger skal vel monteres i løpet av vinteren, og vil med det havne i overkant av 260 hk.

Det er vel 4-5 stk av denne modellen med 3, 4 V6 i Norge, i tillegg er det 2 stk med denne lille 4 syl motoren.

Blir ganske spesiell denne bilen din trur jeg.
Husk å legge ut noen bilder når bilen er i havn.:)

:wink:

#129779  av aveib

Litt artig og være den første. Om 14 dagers tid er bilen i norge. Det blir moro og se og kjøre den. Har bilder av bilen.
Vedlegg
X-runner.jpg
X-runner.jpg (64.28 kiB) Vist 1873 ganger

#129799  av Johnny_Bravo

den blir litt for amerikans for meg.

Den ser ut som en 40 aå gammel bodybuilder som har putta for hange sprøyter i rompa :lol:

Litt mucle-car liksom :?

#129801  av aveib

Ja den er jo ment for det amerikanske markedet så da er den deretter. Skal være ganske rå og kjøre. Har gitt gode tider på bane ifht japanske sportsbiler. Fin arbeidsbil!

#129802  av @lpher

Så litt macho ut den dær ja :)

#129805  av aveib

Den ser kanskje stor og voldsom ut men det er den ikke. Veier ikke mer enn 1673 kg. Har 245 hk og 6-trinns manuell girkasse.

#129806  av memo

personlig, sånn helt ærlig?

så syns jeg det var en av de penere pick-up'ene jeg har sett..

nesten så jeg syns den er penere enn lightning..

den fargen var helmaks og :)

Gratulere med bil!

#129829  av Blueman

Helt enig jeg syntes det dære var en meget fin pickup 8)
Grattis med ny bil :)

#129836  av grimfer

Biler av denne typen er ikke helt min greie, men jeg synes denne så veldig fin ut, jeg da.

Gratulerer! :D

#129849  av olemm

Sinnsykt rå bil det der...

Tør jeg og spørre hvor mye den kommer på etter at Norge har tatt sin haug av kontoen din eller :wink:

Ole Martin

#129858  av Kebab gud

en pickup som drar svinger bedre enn mange sportsbiler ..
ikke kødd heller :P
laget for bane og vei :P

#129902  av BrennaRacing

Sinnsykt pen bil....Hakke sett den før jeg :D

Fargen var skikkelig fin den å...

Grættis

#129965  av Peak

Dæven, den var rå!! Gratulerer!!

#130017  av aveib

olemm skrev:Sinnsykt rå bil det der...

Tør jeg og spørre hvor mye den kommer på etter at Norge har tatt sin haug av kontoen din eller :wink:

Ole Martin
Det er faktisk ikke så ille, sett ifbm andre biler. Den kommer på et sted mellom 280 og 290000. Bilen har gått 500 mil.

Takk alle sammen for hyggelige ord.