TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Merker i de nye dekka....

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #128923  av lexusmann

So topic sier har jeg oppdaga en del merker på utsida av venstre bakdekk. Jeg vet at jeg har tatt borti med folk bak, men dette er BARE på venstresida!!!???? På andre sida er dekket helt fint.....
Kan det være en demper som ikke er helt god lenger? Eller noe annet?
Kanskje sjekke spissinga??
Og jeg som har kjøpt senkesett å greier.... :?
Jada, jeg vet at man skal søke på emne før man poster, men jeg visste ikke helt hva jeg skulle søke på, dermed ble det slik.

#129091  av FireFox

hadde samme problemet på carina`n min før.. da var det kanten i skjermbuen som tok tak i dekket. Slipte ned den kanten etterhvert ;)

#129110  av lexusmann

Aldeles korrekt..Gjorde du noe med det da? Og i tilfelle hva??

#129144  av Henrik

Kan du ikke prøve og få valset buene på en eller annen måte!
Da slipper du at det subber...

#129155  av FireFox

brukte vinkelsliper og pusa bort kanten :)

#129219  av lexusmann

Hehe, hadde sikkert fått til begge deler...men min bekymring går i at dette er bare på ene sida, og da er det vel noe som er skjevt???

#129313  av FireFox

Hmm.. er ikke sikker jeg asså, men det kan jo virke som om demper`n din er dårlig..

#129474  av Henrik

Eller kanskje det sitter noe klips eller skruer opp under der som ikke er påp den andre siden!

#129694  av lexusmann

Har undersøkt litt, og det viser seg at skjermkanten er 2-3 mm bredere på ene siden enn på den andre...dermed tar den borti...har laget en liten knekk på innsiden, får se om det hjelper. Gjør det kanskje på andre sida også, bare for å være sikker...

#129985  av FireFox

godt du fant ut av det da :)

#130086  av lexusmann

jepp, bare det var det som skulle til...

#130091  av Henrik

Det er gode ting!

#130092  av lexusmann

Lurer jo på hvordan det går når jeg monterer senkesettet...når den blir såpass lav som den gjør med folk i baksetet...hmm...

#130325  av FireFox

Hehe, du får kjøpe den noen sykt stive dempere da :D

#130346  av lexusmann

hehe, det var det da...skal jo være kjørbar også .... :wink: