Skal få en carina II -90 modell som har gått ca 50 000. Bilen er ekstremt godt vedlikedholdt og ser ut som en ny bil. Noen som vet om noe tøff styling? og frontskjørt som ikke er veldig lave? Er nemmelig ofte dårlige brøytede veier her om vinteren.
jan_arve skrev:hey.. jeg drev å lette etter styling til min Carina 2 ganske lenge, men fant ingenting jeg likte egentli....Bilder?
det finnes utrolig lite til Carina 2'ene, det endte med at jeg fikk ett verksted til å bygges styling spesielt til bilen, men det ble utrolig mye dyrere, men så bli resultatet deretter også
Men en type vectra sideskjørt passer ganske bra til bilen og trenger bare mindre modifikasjoner for å få di på.. probleme er å få limt dem fast og få dem til å stå rett.
Men jeg har ett par linker til plasser der jeg fant noe, så jeg kan poste dem hvis jeg finner dem
samejon skrev:Er det noen her som har handlet hos http://www.trc-tuning.com før? Er det lett å handle hos disse? Skal kjøpe meg diverse etterhvert til min corolla så ser etter mulige steder å handle.Etter hva jeg husker fra tidligere poster her så kan du ikke kjøpe direkte fra TRC, men må gå igjennom en forhandler.
FireFox skrev:There you gojan_arve skrev:hey.. jeg drev å lette etter styling til min Carina 2 ganske lenge, men fant ingenting jeg likte egentli....Bilder?
det finnes utrolig lite til Carina 2'ene, det endte med at jeg fikk ett verksted til å bygges styling spesielt til bilen, men det ble utrolig mye dyrere, men så bli resultatet deretter også
Men en type vectra sideskjørt passer ganske bra til bilen og trenger bare mindre modifikasjoner for å få di på.. probleme er å få limt dem fast og få dem til å stå rett.
Men jeg har ett par linker til plasser der jeg fant noe, så jeg kan poste dem hvis jeg finner dem