Lexus IS200 Sport TTE '01 - Show & Shine
MR2 MK1 '86 - Solgt
MR2 MK1 '86 - Solgt
richeros skrev:Lagt merke til dette?Er samme bilen ja, ser det på reg.nr. Husker at det var likt mitt. Bare de to siste tallene som er forskjellig. Da er det stor sjanse for at bilen ble solgt ny i Norge i 87.
Salgspant i motorvogner:
KF17710
NOK 60.910,00
til
DNB NOR FINANS AS Org.nr 920 953 743
Lars Hilles gate 30
5008 BERGEN
2fast4u skrev:Husker denne var til salgs på autodb.no i fjor høst, en kar fra Hokksund som solgte.Får man den ikke til 210 hk altså? eller hva er det som er negativt?
4 syl 210hk![]()
![]()
![]()
KK-ma70 skrev:Kan være denne jeg så hos Toyota Steinkjer før ferien. Den var trykt inn på høyre framskjerm, så panser og front er helt ødelagt. Frykter for at fronten er skjev også. Så ut som om det har vært litt krefter i sving på den... Lignet veldig på denne...auda.. er jo ts-ogn medlem han
sindrejl skrev:Tror ikke det. Tenker på SupraTurbo du nå, eller Egil(eller noe lingnende, holder til i Namdalseid). Ikke en av dem sine iallefall.KK-ma70 skrev:Kan være denne jeg så hos Toyota Steinkjer før ferien. Den var trykt inn på høyre framskjerm, så panser og front er helt ødelagt. Frykter for at fronten er skjev også. Så ut som om det har vært litt krefter i sving på den... Lignet veldig på denne...auda.. er jo ts-ogn medlem han