TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Crouching Corolla 20v Black Top

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #130450  av Kjelliken

8) Da er corollaen endelig i hus og allerede fått i motor og hatt start på den i går. men det gjenstår enda litt dill siden den er nødt til og få seg en liten gass vaier så jeg kan sitte inne i bilen og gasse. siden orginale ikke er lang nok om det så snør..

Og så mangler jeg litt småting til servo pumpen men det skal måles opp og få fart på innen kort tid håper jeg.. :roll:
Vedlegg
Ny corolla 2
Ny corolla 2
768158-bilde2-bilde036.jpg (19.96 kiB) Vist 3429 ganger
ny corolla
ny corolla
768158-bilde1-bilde034.jpg (19.44 kiB) Vist 3429 ganger

#130481  av TheStig

jævli pen faktisk.. menne, fwd ?!

#130486  av lasserj

20V blacktop!! geniant i en sånn corolla :P let me know når den selges :twisted:
legg ut bilder av motorrom!

#130490  av celicat23

Blacktop? Hva slags motor er dette?

#130500  av kennethx

170 hesters sugemotor

#130506  av doffy

TheStig skrev:jævli pen faktisk.. menne, fwd ?!
hva som er gale med fwd da? :P

#130510  av TheStig

hehe, må jeg ramse opp?

#130520  av yeah580

Ikke for å mase.. Men er det mulig å få opp flere bilder. :D
motorrom osv..

btw. Blir jo bra dette! Tok deg ikke lange tida heller.
En bil jeg vil se live !

#130590  av chris

doffy skrev:
TheStig skrev:jævli pen faktisk.. menne, fwd ?!
hva som er gale med fwd da? :P
alt? :lol:

#130607  av Kjelliken

8) ja får vel gå og ta noen bilder jeg da ser jeg.. men det er sikkert mye gale med FWD biler, men det er morro selv om det er FWD. men har jo og sa AWD så mangler jo igrunnen bare en RWD..

bilder kommer i løpet av dagen gutter be patient... :D

Bortsett fra det er bilen morro og kjøre men trenger nye dempere og ny eksos så begynner den og komme på stell.. er noen småting som må gjøres enda men det blir nok på litt sikt.. :wink:

#130720  av Kjelliken

8) det som tiltaler mest er vel WRC vingen bak så får det andre komme siden.. dette skal jo egentlig kunn være en bruks bil. :roll: :wink:

Lovde jo dere bilder.... Fikk ørlite broblemer med å skaffe dere det siden jeg fant mitt ellers så skrøplige digital camera godt forslått slik at det rett og slett var ubrukelig.

Og måtte vente til min søster kom innom så jeg kunne få lånt hennes kamera... :oops:
Vedlegg
HÃ¥per disse blir venner med hverandre da..
HÃ¥per disse blir venner med hverandre da..
IMG_1591.jpg (382.7 kiB) Vist 1430 ganger
motor i corolla
motor i corolla
IMG_1587.jpg (367.98 kiB) Vist 1432 ganger
bilde av black top i corolla
bilde av black top i corolla
IMG_1585.jpg (388.65 kiB) Vist 1455 ganger

#130739  av celicat23

Det første du må gjøre med den motoren er å skaffe ett luftfilter som er stort nok! Hehe

Hva er det denne motoren kommer fra? Denne corolla'n ble vel aldrig levert med noe sånt? Nyskjerrig...

#130741  av Mr2 Mk2

celicat23 skrev:Det første du må gjøre med den motoren er å skaffe ett luftfilter som er stort nok! Hehe
Kjell,du må jo ta bilder av innsugsspjeldene 8)

#130757  av Kjelliken

8) denne maskinen er ifra en Corolla Levin 1998 mod og er gått 106 000 km
Maskinen er kjøpt som et front cunt fra Egon Buck i danmark.
Igjennom Markus her på forumet.

Willman har vel noen bilder av de liggende så får legge ut bilder av dem senere..

Fremtidige planer blir vel fire enkle trakter ett på hvert spjeld og data sprut. slik at vi kan tyne litt mer ut av maskinen.. men først må jeg fikse ett par andre viktigere ting som.

Dempere
Eksos
Frontrute

Så kommer det kostmetiske og trimming litt seinere. men den er jo grei nok nå til og fra jobb liksom.. :roll: