TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• STORT TREFF I DRAMMEN MidnightClub inviterer dere !

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#130722  av Fredrik

Fikk dessverre ikke tid til å komma :(

Men håper det blir flere StreetMeet framover! :D

#130787  av pkgrette

hei det var gromt treff i drammen bare synd det med kopisen min.. han planta den nypolerte bilen sin i et tre på veine dit hadde dårlig tid gikk "litt" fort og rett i et tree jaja var der med vovloven og pocketbiken jeg hehe crusa litt:P det var gøy så eivid (firefox) og nemi aner ikek hva hu egenlig heter resten av dem som var fra forumet snakka jeg lite med selv om det ikk var så mange som jeg så en hvit mk1 i vertfall 2 celicar og 1 mr2 mk2 også trur jeg jeg så en mk3 herifra kansje:P jeje kuli treff iverfall:l :twisted: :D :lol: :D

#130793  av pkgrette

en ting til er di jenten som vaska bil var verken pene eller noe gode til og vaske bil eller og showe det var nedtur:P hehe jaja blei litt plastic burning da:P

#130798  av laban

enig med vaskingen ass.. var sikkerlig tafatt.. ble skuffa jeg..

#130805  av FireFox

Var greit treff.. stort oppmøte, men folk dro ganske tidlig hjemover da...
kansje ikke så rart egentlig.. tafatt å ha et streetmeet på en søndag klokka 4 :?

jeg hadde satt på vinterhjula og tatt ut setet for anledningen jeg da :D

#130814  av kaimagne

laban skrev:http://bareborre.net/gallery/streetmeet_05/IMG_3451 <- hvem sin? 8)
Den er min den... :)
Mange fine bilder!
Treffet var da skikkelig knallbra. Jeg fikk vel også laga litt røyk helt på slutten da det løste seg opp og horna vokste helt ut av pannebrasken, Arne Rebel har vel muligens et bilde å legge ut...? ;)

Det var visst snakk om at det var ca 50 stk i fjor, så de håpa på "noen flere" i år. Jeg tipper det var et sted mellom 200 og 250 biler der, så arrangøren har tydeligvis gjort en god jobb med å reklamere for treffet! Goody!
 #130825  av MidnightClub

Takk til alle som kom på StreetMeet i Drammen.
Ogtakk til de som hjalp til denne gang!

Vi var mellom 700 og 800 biler.....over all forventing !!!
Takker også for tilbakemeldingene i fra dere, for det har vært mye jobb og slit for å få dette til for dere. Vi gjør alltid det vi kan for at dere skal få en fin dag, og som dere vil huske oss for.
De som ikke fikk med seg vaske showet få komme neste gang, for vi har tre flotte jenter som er med oss på treffene i fremtiden for å gjøre sin del av jobben yummy

Takk igjen...vi sees

Glenn

#130827  av FireFox

:shock: var det så mange biler? vet det var en god del assa, men 7-800?

#130829  av MidnightClub

FireFox skrev::shock: var det så mange biler? vet det var en god del assa, men 7-800?
Det er tilbakemeldingen jeg har fått....!
Alle plasser var fylt, fra Jet til Shell...
Det er helt sinnsykt....takk igjen til alle som deltok :-)

Håper å se dere igjen

#130830  av kaimagne

7-800 biler?? Det tror jeg er langt i overkant av det som var der, men skit samma. Det var i hvertfall et knallbra treff, med mange kule biler. Her er en jeg lo litt av... :lol:
Vedlegg
Bilde003 (2).jpg
Bilde003 (2).jpg (32.77 kiB) Vist 2233 ganger

#130850  av uLL_soKKen!

hum, joda det var veldig bra..
Når det gjelder de vaske damene synes jeg da ikke hun der med den rød/rosa bikinitrusa var så ille da... greit nok de gjorde en dårlig vaske jobb, kan ikke akuratt si bilen ble så mye mer renere :lol:

Men ellers så var det en knall dag og folk var tydelig fornøyde. Og vi var heldig ikke det kom noe regn sellom det så ut som det lenge..

#133928  av Arne rebel

Kaimagne: Bildet ble svart fordi jeg ikke rakk å fokusere før du gassa på :lol: Takker samtidig for prøveturen med t-sporten, noe som absolutt ble mere artig etter 6250rpm 8)