TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Eye Candy Racing`s nye prosjekt Toyota Supra Twin Turbo

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#130858  av Rage

celicat23 skrev:Tom's supra er KONGE. Men kan ikke forvente at ei littar sjappe her i norge skal klare å bygge noe som ser så fett ut.

(neida, prøver ikke å hisse opp noen til å prøve eller noe nå :-))
Ikke undervurder hva disse gutta klarer ;)
Tro meg, de er flinke!

#135129  av Kjelliken

8) kan jo lage den litt skev som er på tegningene mine....
Vedlegg
Cartoon-Supra-002.jpg
Cartoon-Supra-002.jpg (40.95 kiB) Vist 2304 ganger
Cartoon-Supra-001.jpg
Cartoon-Supra-001.jpg (41.27 kiB) Vist 2304 ganger

#145069  av eyecandyracing

celicat23 skrev:Tom's supra er KONGE. Men kan ikke forvente at ei littar sjappe her i norge skal klare å bygge noe som ser så fett ut.

(neida, prøver ikke å hisse opp noen til å prøve eller noe nå :-))
Hehe.. Da får du se hva denne lille sjappa klarer.. ;) Jeg tror det blir minst like fett som den supraen, men uten all den vinyljalla greiene, og fuglebrettet bak..

Kittet er bestilt, og ser etter min mening ganske bra ut.. Endte på ett breddekit som til nå bare finnes på en annen bil i verden.. ;) For at det skal se sånn passe normalt ut må vi nok opp i 20x13 et-10 bak.. Men det blir nok interiøret som kommer til å bli mest spektakulært.. 250kg anlegg, 200kg ICE og 100kg vann..
 #153234  av arctic_celi

Kanskje litt off topic... men men...

Det er eyecandyracing som hadde avtale med MaxPower om å gi bort 100k i styling sant? Hvordan går/gikk det med den bilen egentlig? :)
 #156419  av eyecandyracing

arctic_celi skrev:Kanskje litt off topic... men men...

Det er eyecandyracing som hadde avtale med MaxPower om å gi bort 100k i styling sant? Hvordan går/gikk det med den bilen egentlig? :)
Det er nesten sant det.. Vi skulle donere og montere ett bodykit, og montere stereo, som sony ga bort. Det er max-power selv som kjører løpet med bilen og hva som skjer og har skjedd etter at vi leverte fra oss bilen i oktober veit jeg faktisk ikke.. :roll: Har hørt veldig lite fra MP om bilen.. :(

#156484  av arctic_celi

Har dere ingen bilder da?!?
Kunne jo vært koslig å sett hvordan det ble :D

Må innrømme at jeg sjekka bladet gjevnlig en periode.. for å se hvem som vant... men nå er det lenge siden jeg har titta i det.

(Jeg var jo selvfølgelig en av de som håpet at det var min baby
som skulle få en slik "spa weekend" hvis eyecandyracing :wink: )

Du kan gjerne starte en ny tråd på den :)